X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Trump Donald J., Schwartz Tony - The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów
-29%
+ do schowka
51.30 zł
36.42 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 14.88 zł
Cena katalogowa: 51.30 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Trump Donald J., Schwartz Tony
Wydawca: FIJORR PUBLISHING
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 332
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

125.76 zł

Rabat: 5.24 zł
Cena katalogowa: 131.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Advertising Outdoors

David Bernstein,A Berenstein
Wydawca: Phaidon Press Ltd
Rok wydania: 2004
Stron: 240
ISBN: 9780714843865

Opis:

Outdoor advertising is one of the oldest and purest forms of communication. Until now, however, it has remained largely undocumented. Advertising Outdoors looks at the creative ingenuity of art directors and copywriters who devise the artwork and ideas for outdoor advertising, to explore how their artistic input drives an industry that supplies large-scale frames, billboards, transit shelters, bus sides, taxis, airships and many other locations. David Bernstein also analyses the rise of commercial art and the development of advertising, with close reference to successful advertising campaigns. This book will be of enormous interest to designers, advertising professionals and clients, though no less accessible to any reader who is intrigued by the complex mechanics of the apparently simple world of advertising. `A masterpiece. It`s an Everything You Ever Wanted to Know About Posters But Were Too Busy Producing a Sub-Standard TV Commercial to Ask sort of book. Bernstein understands posters. He understands advertising. And he presents his case with consummate wit and precision.` (Campaign) `A paperback version of the 1997 classic...with incisive text [and] plenty of images.` (Blueprint) `[A] bright and provocative picture book of eye-catching billboards, posters and other out-of-home executions from the past and present.` (Advertising Age)

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Advertising Outdoors - David Bernstein,A Berenstein
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10