X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Nadchodzi III wojna światowa

Nadchodzi III wojna światowa
Jacek Bartosiak
Piotr Zychowicz
Poznań 2021


Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach

Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach
Daniel Lis
Warszawa 2022


Na Kremlu wiecznie zima

Na Kremlu wiecznie zima
Robert Service
Kraków 2022


Dzieje Polski.Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej

Dzieje Polski. Tom 5. Imperium Rzeczypospolitej
Andrzej Nowak
Kraków 2021


Siedem wieków śmierci

Siedem wieków śmierci
Richard Shepherd
Kraków 2021

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy

Adresy. Co mówią nam o tożsamości, statusie i władzy
Deirdre Mask
Agnieszka Wilga
Kraków 2022

Pokaz

29.69 zł

Rabat: 10.32 zł
Cena katalogowa: 40.01 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Algorytmy i big data w mediach i dziennikarstwie..

Krzysztof Flasiński
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania: 2022
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Szczecin
Stron: 183
Format: Format: 210x145 mm
ISBN: 9788379725090

Opis:

Algorytmy są obecne nie tylko w codziennej pracy dziennikarskiej, ale również w praktyce redaktorskiej. Wpływają na podejmowanie decyzji przez największych wydawców i graczy na rynku mediów oraz czytelników – niestety, nie zawsze w sposób jawny i przejrzysty. Algorytmy są stosunkowo nowym elementem ekosystemu medialnego, dlatego jednoznaczne zdefiniowanie tego pojęcia, podobnie jak określenie czym jest big data, jest kłopotliwe. Głównym celem monografii jest przedstawienie tego zjawiska – w stosunku do podstawowego, informatycznego znaczenia – w jak najbardziej poszerzonym wymiarze. Algorytm w kontekście mediów i dziennikarstwa to dzisiaj już nie tylko podstawa działania programu komputerowego, ale również schemat weryfikowania informacji, przygotowywania treści czy planowania i otwierania nowych tytułów prasowych. Z tym zjawiskiem łączy się drugi cel badań – opisanie coraz intensywniejszego i zróżnicowanego wykorzystania technologii big data w mediach. Różnorodność ta objawia się nie tylko w algorytmizacji i uporządkowaniu procedur redakcyjnych, ale również w stosowaniu wielkich danych w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej oraz wizualizacjach publikowanych w tzw. mediach tradycyjnych. Trzecią tezą było przekonanie, że algorytm jest jedynie narzędziem, które może być wykorzystane w różny sposób w zależności od intencji i umiejętności osoby, która je wykorzystuje. Z tego też powodu w tekście kładziony jest nacisk nie tylko na technologię, ale również na osoby, na które ona wpływa – zarówno twórców, jak i odbiorców treści. Ze wstępu

Klienci, którzy kupili Algorytmy i big data w mediach i dz… wybrali również:

Mućko Przemysław, Sokół Aneta - Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mućko Przemysław, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2022
Stron: 224
45.00 zł
33.16 zł
Dodaj do koszyka
Andrzej Nowak - Polska i Rosja. Sąsiedztwo wolności i despotyzmu
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzej Nowak
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2022
Stron: 400
89.00 zł
60.43 zł
Dodaj do koszyka
Sapolsky Robert M. - Dlaczego zebry nie mają wrzodów. Psychofizjologia stresu
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sapolsky Robert M.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 450
94.00 zł
73.78 zł
Dodaj do koszyka
Kalat James W. - Biologiczne podstawy psychologii. Wydanie nowe
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kalat James W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 750
159.00 zł
124.80 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Algorytmy i big data w mediach i dziennikarstwie.. - Krzysztof Flasiński
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10