X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gierusz Jerzy, Koleśnik Katarzyna - Plan kont z komentarzem
-26%
+ do schowka
367.50 zł
273.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 93.75 zł
Cena katalogowa: 367.50 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gierusz Jerzy, Koleśnik Katarzyna
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2022
Miejsce wydania: 1058
Stron: 806
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Liczby nie kłamią

Liczby nie kłamią
Vaclav Smil
Kraków 2022


Dekalog leczenia depresji

Dekalog leczenia depresji
Marcin Siwek
Warszawa 2021


Fakty muszą zatańczyć

Fakty muszą zatańczyć
Mariusz Szczygieł
Warszawa 2022


Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi

Kwantechizm 2.0, czyli klatka na ludzi
Andrzej Dragan
Kraków 2022


Przypadkowe odkrycia medyczne

Przypadkowe odkrycia medyczne
Robert W.Winters
Zuzanna Lamża
Poznań 2022


Filozofia. Przewodnik dla lubiących rozkminiać bez bólu

Filozofia. Przewodnik dla ludzi lubiących rozkminiać bez bólu
Paul Kleinman
Andrzej Hildebrandt
Warszawa 2022


Poza porządek. Kolejne 12 zasad

Poza porządek. Kolejne
12 życiowych zasad
Jordan B.Peterson
Wrocław 2021

Pokaz

32.36 zł

Rabat: 7.64 zł
Cena katalogowa: 40.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Algorytmy i big data w mediach i dziennikarstwie prasowym

Flasiński Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Szczecin
Stron: 183
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788379725090

Opis:

Algorytmy są obecne nie tylko w codziennej pracy dziennikarskiej, ale również w praktyce redaktorskiej. Wpływają na podejmowanie decyzji przez największych wydawców i graczy na rynku mediów oraz czytelników – niestety, nie zawsze w sposób jawny i przejrzysty. Algorytmy są stosunkowo nowym elementem ekosystemu medialnego, dlatego jednoznaczne zdefiniowanie tego pojęcia, podobnie jak określenie czym jest big data, jest kłopotliwe. Głównym celem monografii jest przedstawienie tego zjawiska – w stosunku do podstawowego, informatycznego znaczenia – w jak najbardziej poszerzonym wymiarze. Algorytm w kontekście mediów i dziennikarstwa to dzisiaj już nie tylko podstawa działania programu komputerowego, ale również schemat weryfikowania informacji, przygotowywania treści czy planowania i otwierania nowych tytułów prasowych. Z tym zjawiskiem łączy się drugi cel badań – opisanie coraz intensywniejszego i zróżnicowanego wykorzystania technologii big data w mediach. Różnorodność ta objawia się nie tylko w algorytmizacji i uporządkowaniu procedur redakcyjnych, ale również w stosowaniu wielkich danych w aplikacjach rzeczywistości rozszerzonej oraz wizualizacjach publikowanych w tzw. mediach tradycyjnych. Trzecią tezą było przekonanie, że algorytm jest jedynie narzędziem, które może być wykorzystane w różny sposób w zależności od intencji i umiejętności osoby, która je wykorzystuje. Z tego też powodu w tekście kładziony jest nacisk nie tylko na technologię, ale również na osoby, na które ona wpływa – zarówno twórców, jak i odbiorców treści. Ze wstępu

Klienci, którzy kupili Algorytmy i big data w mediach i dziennikarstwie … wybrali również:

Ryszard Kapuściński - Podróże z Herodotem w.2021
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ryszard Kapuściński
Wydawca: Czytelnik
Rok wydania: 2021
Stron: 284
44.00 zł
28.86 zł
Dodaj do koszyka
Adam Kay - Twoja anatomia
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adam Kay
Wydawca: Insignis Media
Rok wydania: 2021
Stron: 408
44.99 zł
32.26 zł
Dodaj do koszyka
Ana Elena Correa - Wszystkie jesteśmy Belén
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ana Elena Correa
Wydawca: karakter
Rok wydania: 2021
Stron: 224
39.00 zł
26.48 zł
Dodaj do koszyka
Honorata Zapaśnik - Dziwny jest ten świat. Opowieść o W. Milewiczu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Honorata Zapaśnik
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2021
Stron: 424
54.99 zł
39.04 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Algorytmy i big data w mediach i dziennikarstwie prasowym - Flasiński Krzysztof
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Literatura faktu - PROMOCJA
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10