X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Świerczyński Marek - Prawo sztucznej inteligencji
-10%
+ do schowka
189.00 zł
170.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 18.90 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Świerczyński Marek
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

39.59 zł

Rabat: 9.41 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

American political issue ownership and framing. A Functional Theory of Electoral Advantage-Seeking in Presidential Advertising from Eisenhower to Tr

Płudowski Tomasz
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania:
Stron: 320
Format:
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375459203

Opis:

This analysis is probably the first English-language book on U.S. political communication published by a Polish scholar. Based in empirical research, it offers considerations leading towards an attempt to create a theoretical framework for electoral party appeals. By no means, are these trivial or artificial deliberations based on desk research. As such, the study should become an invaluable source of knowledge for all researchers of politics, campaigns, and elections, as well as for students of the humanities and social sciences. The author has been an internationally active scholar for almost two decades. During that time, Dr. Płudowski has published and translated a number of relevant works. Łukasz Wordliczek, Ph.D., Jagiellonian University, Cracow The publication designed by Dr. Płudowski concentrates on collecting a historically and thematically broad body of knowledge. Consequently, it goes outside the U.S. political and electoral system by including a detailed analysis of the relations between several dimensions: social-economic (including welfare), state-political, and axiological, represented by electoral messages coming from leading U.S. politicians of the last 70 years. Creating theoretical frameworks based in issue ownership and framing theories, the book offers a unique approach towards this comprehensive and multifaceted problem. However, what is most valuable about this work is its attempt at developing an original model reflecting the persuasive and ideological differences between the Democrats and the Republicans in the American political system. Stanisław Mocek, Ph.D., Professor of Collegium Civitas, Warsaw

Klienci, którzy kupili American political issue ownership and … wybrali również:

Jagoda Cieszyńska - Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jagoda Cieszyńska
Wydawca: Centrum Metody Krakowskiej
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 8
Stron: 484
78.00 zł
63.02 zł
Dodaj do koszyka
Heller Steven, Wiedemann Julius - 100 Illustrators
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Heller Steven, Wiedemann Julius
Wydawca: TASCHEN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1058
Stron: 680
74.00 zł
59.79 zł
Dodaj do koszyka
Jerzy Malec - Historia administracji i myśli administracyjnej
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jerzy Malec
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 8
Stron: 258
36.02 zł
28.82 zł
Dodaj do koszyka
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska - Zarządzanie ryzykiem bankowym w.2017
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska
Wydawca: Poltext
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 434
54.90 zł
36.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt American political issue ownership and framing. A Functional Theory of Electoral Advantage-Seeking in Presidential Advertising from Eisenhower to Tr - Płudowski Tomasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10