X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

40.46 zł

Rabat: 16.44 zł
Cena katalogowa: 56.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2016
Wydanie: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 244
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320818246

Opis:

Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.

Klienci, którzy kupili Analiza strategiczna przedsiębiorstwa … wybrali również:

Kodeks postępowania karnego. Porównanie stanów prawnych 2015-2016
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Od.Nowa
Rok wydania: 2016
Stron: 516
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Caputa Wiesława - Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Caputa Wiesława
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2015
Stron: 380
50.00 zł
39.00 zł
Dodaj do koszyka
red.Magier-Łakomy Ewa, red.Boguszewicz-Kreft Monika, red.Dworak Janusz - Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Magier-Łakomy Ewa, red.Boguszewicz-Kreft Monika, red.Dworak Janusz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2014
Stron: 199
38.00 zł
29.64 zł
Dodaj do koszyka
red.Koźmiński Andrzej K., red.Latusek-Jurczak Dominika - Relacje międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Koźmiński Andrzej K., red.Latusek-Jurczak Dominika
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2014
Stron: 496
49.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10