X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

89.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 89.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Art of Promotion

Lisa L. Cyr
Wydawca: Rockport Publishers
Rok wydania: 2005
Stron: 160
ISBN: 9781592531868

Opis:

For all its power to make pieces "pop," technology can be a challenge for designers to harness with confidence. Technology only improves a design if it actually works - a risk many professionals are afraid to take for fear of the repercussions. This book enables designers of all ability levels to confidently employ technology in ways that distinguish their work from the competition. The author deconstructs an array of exciting pieces that have used everything from unique bindings to unconventional printing surfaces to die-cut constructions. Each technique`s advantages and limitations are explored in full detail, enabling designers to choose the right option for their budget, ability, and market. In addition, many pieces include step-by-step details which that illustrate how to achieve the same effect "on the cheap." For professionals and students alike, this book offers creative ways to leverage the power of technology in design.

Klienci, którzy kupili Art of Promotion wybrali również:

Luca Dotti - Audrey w domu. Wspomnienia o mojej mamie
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Luca Dotti
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 204
44.90 zł
31.74 zł
Dodaj do koszyka
Michał Rusinek - Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Rusinek
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 320
39.90 zł
26.53 zł
Dodaj do koszyka
David Bez - Sałat love
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
David Bez
Wydawca: Buchmann
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 304
50.00 zł
33.85 zł
Dodaj do koszyka
Grażyna Osiłka - Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii...
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grażyna Osiłka
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 236
39.00 zł
26.91 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Art of Promotion - Lisa L. Cyr
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10