X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bochenek Adam, Reicher Michał - Anatomia czlowieka tom 1-5
-24%
+ do schowka
479.00 zł
366.39 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 112.61 zł
Cena katalogowa: 479.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bochenek Adam, Reicher Michał
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 3330
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

68.97 zł

Rabat: 20.03 zł
Cena katalogowa: 89.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 500
Format: 24.0x17.0
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301183158

Opis:

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań. Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera: ? pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, ? plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu, ? dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, ? ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, ? przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Klienci, którzy kupili Badania jako Podstawa Projektowania … wybrali również:

Terelak Jan - Psychologia kierowców pojazdów drogowych. Teoria i stan badań
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Terelak Jan
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Rok wydania: 2015
Stron: 318
40.00 zł
34.00 zł
Dodaj do koszyka
Rostowska Teresa, Lewandowska-Walter Aleksandra - Psychospołeczne konteksty relacji rodzinnych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Rostowska Teresa, Lewandowska-Walter Aleksandra
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 364
65.00 zł
49.07 zł
Dodaj do koszyka
Ogden Jane - Psychologia odżywiania się
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ogden Jane
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2011
Stron: 402
49.99 zł
39.99 zł
Dodaj do koszyka
Parsloe Eric, Leedham Melville, Melville Diane - Coaching i mentoring. Podręcznik dla trenerów i mentorów
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Parsloe Eric, Leedham Melville, Melville Diane
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 336
89.00 zł
68.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10