X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

76.72 zł

Rabat: 22.28 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2023
Copyright 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 494
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301213244

Opis:

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań. Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera: - pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, - plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu, - dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, - ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, - przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Klienci, którzy kupili Badania jako podstawa projektowania … wybrali również:

Lipoński Wojciech - Historia sportu. Na tle rozwoju kultury fizycznej.
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lipoński Wojciech
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Stron: 768
114.00 zł
88.34 zł
Dodaj do koszyka
Medyńska-Gulij Beata - Kartografia i Geomedia
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Medyńska-Gulij Beata
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 284
74.00 zł
57.34 zł
Dodaj do koszyka
Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 528
99.00 zł
76.72 zł
Dodaj do koszyka
Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Mich - Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Mich
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 736
219.00 zł
169.70 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Badania jako podstawa projektowania User Experience - Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo » Informatyka. Cybernetyka. Komputery
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"