X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Zajdel-Całkowska Justyna - MERITUM Prawo medyczne w ochronie zdrowia
-23%
+ do schowka
199.00 zł
154.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 44.79 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Zajdel-Całkowska Justyna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1
Stron: 552
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

68.97 zł

Rabat: 20.03 zł
Cena katalogowa: 89.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 494
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301213244

Opis:

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań. Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera: - pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, - plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu, - dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, - ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, - przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Klienci, którzy kupili Badania jako podstawa projektowania … wybrali również:

Diagnostyka laboratoryjna
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2021
Stron: 514
129.00 zł
102.54 zł
Dodaj do koszyka
Banaszczyk Piotr, Gołembska Elżbieta - Logistyka w biznesie międzynarodowym
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Banaszczyk Piotr, Gołembska Elżbieta
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 164
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Józef Sala - Hotelarstwo
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Józef Sala
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2019
Stron: 300
64.90 zł
48.67 zł
Dodaj do koszyka
Aldona Dembińska-Kieć, Jerzy Naskalski, Bogdan So - Diagnostyka laboratoryjna z elementami biochemii..
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Aldona Dembińska-Kieć, Jerzy Naskalski, Bogdan So
Wydawca: URBAN & PARTNER
Rok wydania: 2017
Stron: 100
164.00 zł
133.64 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Badania jako podstawa projektowania User Experience - Mościchowska Iga, Rogoś-Turek Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Promocja PWN - Ekonomia i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10