X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

61.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 61.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Badania marketingowe na rynku business-to-business

Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 320
Format: B5
ISBN: 8374840153

Opis:

Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych na rynku business-to-business, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by zdobyć potrzebne informacje w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na tym rynku.
Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania internetowych i tradycyjnych metod zbierania danych w firmach na rynku business-to-business. Opierają się między innymi na wynikach przeprowadzonych przez siebie badań, w których uczestniczyli menedżerowie sprzedaży i marketingu.

W książce omówiono:
 

  • specyfikę badań marketingowych na rynku business-to-business,
     
  • problemy pojawiające się w trakcie projektowania badań i sposoby ich
      rozwiązywania,
     
  • klasyfikację dostępnych technik badawczych ze wskazaniem ich wad i zalet,
     
  • zasady projektowania instrumentu pomiarowego (kwestionariusza,
      scenariusza),
     
  • sposoby nawiązywania kontaktów z respondentami w ramach wywiadów i 
      badań ankietowych,
     
  • metody obserwacji i eksperymentu,
     
  • zasady przeprowadzania zogniskowanych wywiadów grupowych,
     
  • sposoby zaawansowanego przeszukiwania zasobów Internetu,
     
  • kryteria stosowane podczas oceny wartości zebranych danych,
     
  • metody przetwarzania i prezentacji wyników badań,
     
  • aspekty organizacyjne badań marketingowych.

    Spis treści: 
    Wstęp

    1. Badania marketingowe na rynku business-to-business
        Znaczenie i perspektywy rozwoju badań marketingowych
        Cechy i zachowania przedsiębiorstw a prowadzenie badań marketingowych
        Intemetjako nowe narzędzie i obszar badań
        Proces badań marketingowych
        Biedy w badaniach marketingowych
        Kreatywność w badaniach marketingowych

    2. Pozyskiwanie informacji marketingowych ze źródeł wtórnych
        Cechy i ocena źródeł wtórnych
        Dane pochodzące z zasobów firmy
        Dane ze źródeł zewnętrznych
        Internetowe źródła wtórne
        Studium przypadku: Możliwość wykorzystania intemetowych źródeł wtórnych
        do analizy makrootoczenia na przykładzie producenta materiałów budowlanych
        Marketingowe bazy danych

    3. Obserwacje i eksperymenty
        Zasady prowadzenia badań metodą obserwacji
        Eksperymenty w badaniach marketingowych

    4. Wywiady i ankiety na rynku business-to-business
        Wywiady
        Ankiety
        Łączenie różnych metod prowadzenia wywiadów i ankiet w jednym badaniu
        (mixed-mode)

    5. Projektowanie kwestionariuszy i przygotowanie scenariusza
        Przygotowanie kwestionariusza do badań wśród przedsiębiorstw
        Projektowanie kwestionariusza online
        Scenariusze wywiadów w badaniach jakościowych

    6. Motywowanie respondentów do udziału w badaniach
        Zwrotność w wywiadach i badaniach ankietowych
        Zachowania respondentów
        Zwiększanie skłonności przyszłych respondentów do udziału w badaniach

    7. Organizacja badań z wykorzystaniem wywiadów i ankiet
        Zarządzanie pracą osób prowadzących wywiady bezpośrednie i telefoniczne
        Prowadzenie zogniskowanych wywiadów grupowych
        Organizacja kontaktów z respondentami w badaniach ankietowych
        Wybrane aspekty organizacji ankiet internetowych

    8. Analiza i prezentowanie wyników badań
        Stosunek decydentów do wyników badań
        Analiza danych uzyskanych w badaniach ilościowych
        Analiza danych uzyskanych w badaniach jakościowych
        Prezentowanie wyników badań

    9. Porównanie tradycyjnych i internetowych wywiadów i ankiet
        Czas przeprowadzania ankiet i wywiadów
        Koszty wywiadów i ankiet
        Jakość wyników badań
        Czy wywiady i ankiety internetowe są alternatywą dla badań tradycyjnych?
        Studium przypadku: porównanie czasu i kosztów badań tradycyjnych i
        internetowych
        Studium przypadku: organizacja i przebieg internetowych wywiadów
        zogniskowanych i pogłębionych

    10. Współpraca z agencją badań marketingowych
        Rola, zadania i typy agencji badawczej
        Kryteria wyboru agencji badawczej
        Zasady współpracy z agencją badawczą

    Aneks
        Metodyka badań własnych opisanych w książce
    Bibliografia
    Indeks

  • Klienci, którzy kupili Badania marketingowe na rynku busin… wybrali również:

    Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
    -30%
    + do schowka
    KSIĄŻKA
    Bielański Adam
    Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Rok wydania: 2017
    Miejsce wydania: 189
    Stron: 546
    59.00 zł
    41.59 zł
    Dodaj do koszyka
    Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
    -30%
    + do schowka
    KSIĄŻKA
    Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
    Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Rok wydania: 2013
    Miejsce wydania: 189
    Stron: 1300
    149.00 zł
    105.03 zł
    Dodaj do koszyka
    Gardocki Lech - Prawo karne
    -24%
    + do schowka
    KSIĄŻKA
    Gardocki Lech
    Wydawca: C.H. BECK
    Rok wydania: 2015
    Miejsce wydania: 1
    Stron: 380
    59.00 zł
    45.13 zł
    Dodaj do koszyka
    Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
    -20%
    + do schowka
    KSIĄŻKA
    Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
    Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
    Rok wydania: 2009
    Miejsce wydania: 1
    Stron: 693
    75.00 zł
    60.00 zł
    Dodaj do koszyka
     
    1
    |
    2
    |
    3
     

    Recenzje i oceny

    Brak recenzji!

    Dodaj swoją recenzję i ocenę

    Twoja ocena:

    Twój podpis:
    Dodaj recenzję


    Znajdujesz się w dziale Książki
    Aktualnie oglądasz produkt Badania marketingowe na rynku business-to-business - Kaniewska-Sęba A., Leszczyński G., Pilarczyk B.
    W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
    Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
    tel/fax +81 537 65 10