X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Zajdel-Całkowska Justyna - MERITUM Prawo medyczne w ochronie zdrowia
-23%
+ do schowka
199.00 zł
154.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 44.79 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Zajdel-Całkowska Justyna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1
Stron: 552
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

169.70 zł

Rabat: 49.30 zł
Cena katalogowa: 219.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta

Lutostański Michał Jan, Łebkowska Agnieszka, Protasiuk Michał
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 736
Format: 21.0x29.7cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301217594

Opis:

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Klienci, którzy kupili Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta … wybrali również:

Flotyński Marcin - Stabilność finansowa w świetle regulacji ostrożnościowych banków
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Flotyński Marcin
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2019
Stron: 186
55.00 zł
40.53 zł
Dodaj do koszyka
Wiktor Gabrusewicz - Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wiktor Gabrusewicz
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2019
Stron: 306
69.90 zł
52.42 zł
Dodaj do koszyka
Alojzy Z. Nowak, Tomasz Zalega - Makroekonomia
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Alojzy Z. Nowak, Tomasz Zalega
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2019
Stron: 612
79.91 zł
59.93 zł
Dodaj do koszyka
Elżbieta Czarny, Paweł Folfas - MIKROEKONOMIA
-7%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Elżbieta Czarny, Paweł Folfas
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa
Rok wydania: 2021
Stron: 403
80.50 zł
75.26 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta - Lutostański Michał Jan, Łebkowska Agnieszka, Protasiuk Michał
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Promocja PWN - Ekonomia i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10