X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Zajdel-Całkowska Justyna - MERITUM Prawo medyczne w ochronie zdrowia
-23%
+ do schowka
199.00 zł
154.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 44.79 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Zajdel-Całkowska Justyna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1
Stron: 552
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

216.20 zł

Rabat: 62.80 zł
Cena katalogowa: 279.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?

red: Lutostański Michał Jan, Łebkowska Agnieszka, Protasiuk Michał
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 736
Format: 21.0x29.5cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788301217891

Opis:

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Klienci, którzy kupili Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta? … wybrali również:

Joanna Węglarz, Dorota Bentkowska - Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzież
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Joanna Węglarz, Dorota Bentkowska
Wydawca: Harmonia
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 10
Stron: 212
32.00 zł
23.52 zł
Dodaj do koszyka
Sadowski Bogdan - Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sadowski Bogdan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 189
Stron: 586
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
Helios Joanna, Jedlecka Wioletta - Przemoc instytucjonalna wobec dzieci. Kulturowe uzasadnienie przemocy instytucjonalnej
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helios Joanna, Jedlecka Wioletta
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1
Stron: 206
50.00 zł
36.50 zł
Dodaj do koszyka
Berne Eric - W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Berne Eric
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 1
Stron: 159
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta? -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10