X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

26.85 zł

Rabat: 13.05 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Biblia copywritingu

Puzyrkiewicz Dariusz
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2020
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 200
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788328358874

Opis:

Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu. ze wstępu Pawła Tkaczyka Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee. Dowiedz się, jak: korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać skonstruować kuszący nagłówek napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę wyróżnić się na tle konkurencji żonglować słowami w mediach społecznościowych O autorze Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, narażające marki na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków — zgodnie ze sloganem autora: „Słowo daję, zyski rosną!”. Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, dostępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting — radzi, jak pisać skuteczne oferty i przygotowywać niebanalne mailingi promocyjne. Prowadzi też szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a dodatkowo — od czasu do czasu — występuje na konferencjach tematycznych.

Klienci, którzy kupili Biblia copywritingu wybrali również:

Hayes Louise - W pułapce myśli - dla nastolatków. Jak skutecznie poradzić sobie z depresją, stresem i lękiem (dodruk 2020)
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hayes Louise
Wydawca: GWP
Rok wydania: 2019
Stron: 160
39.90 zł
27.61 zł
Dodaj do koszyka
Hansen Andres - Wyloguj swój mózg. Jak zadbać o swój mózg w dobie nowych technologii
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hansen Andres
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 8
Stron: 256
39.99 zł
28.27 zł
Dodaj do koszyka
Kunachowicz Hanna, Nadolna Irena, Przygoda Beata - Liczmy kalorie
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kunachowicz Hanna, Nadolna Irena, Przygoda Beata
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 320
49.00 zł
38.95 zł
Dodaj do koszyka
Wieczorek-Chełmińska Zofia - Żywienie w chorobach nerek
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wieczorek-Chełmińska Zofia
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 189
Stron: 208
49.00 zł
38.95 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Biblia copywritingu - Puzyrkiewicz Dariusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10