X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gniewek Edward, Piotr Machnikowski, red.Gniewek Edward, red.Machnikowski Piotr - Kodeks cywilny. Komentarz
-18%
+ do schowka
349.00 zł
284.47 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 64.53 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gniewek Edward, Piotr Machnikowski, red.Gniewek Edward, red.Machnikowski Piotr
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1980
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

27.25 zł

Rabat: 12.65 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Biblia copywritingu w.2

Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca: One Press
Rok wydania: 2019
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 200
Format: 8 cm
ISBN: 9788328358874

Opis:

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee

Klienci, którzy kupili Biblia copywritingu w.2 wybrali również:

Bloom Peter, Rhodes Carl - Świat według prezesów. Jak korporacje kontrolują nasze życie?
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bloom Peter, Rhodes Carl
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 266
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Schein Edgar H. - Potęga dobrej komunikacji w zespole. O trudnej sztuce zadawania pytań
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schein Edgar H.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 126
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
Dorren Gaston - Babel. W dwadzieścia języków dookoła świata
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dorren Gaston
Wydawca: karakter
Rok wydania: 2019
Stron: 384
49.00 zł
33.47 zł
Dodaj do koszyka
Grzegorz Zimon - Zarządzanie kapitałem obrotowym...
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzegorz Zimon
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2019
Stron: 140
40.01 zł
29.73 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Biblia copywritingu w.2 - Dariusz Puzyrkiewicz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Okazje tygodnia Onepress
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10