X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

8.50 zł

Rabat: 1.50 zł
Cena katalogowa: 10.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Biblioteka nauczyciela fizyki gimnazjum - zeszyt 2. Wskazówki merytoryczne i dydaktyczne do realizacji programu nauczania

Wydawca: ZAMKOR
Rok wydania: 2004
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 152
Format: 28x21cm
ISBN: 838883035X

Opis:

Ten zeszyt zawiera szczegółowe omówienia merytoryczne poszczególnych działów fizyki, obejmowanych przez program Wydawnictwa Zamkor oraz przez podręcznik "Fizyka dla gimnazjum" tegoż wydawnictwa. W omówieniu tym zamieszczone są także komentarze i wskazówki metodyczne, które powinny pomóc nauczycielom w realizacji programu. Komentarze te mają różny charakter. W ogólnym założeniu są one przeznaczone tylko dla nauczycieli i nie należy ich bezpośrednio przenosić do procesu dydaktycznego. Celem niektórych z nich jest uzasadnienie koncepcji opracowania materiału, na którą zdecydowali się autorzy podręcznika (niekiedy także sugestia innych możliwości). Dotyczy to zwłaszcza tych przypadków, w których koncepcje realizowane w podręczniku różnią się od dotychczasowych, dobrze znanych nauczycielom. Podane jest wówczas szczegółowe ich uzasadnienie merytoryczne i dydaktyczne. Niektóre zagadnienia przedstawione są na nieco wyższym poziomie niż szkolny (gimnazjalny). Chodzi o to, aby nauczyciel głęboko i wszechstronnie rozumiał treści, które są przedmiotem nauczania szkolnego, czyli był do swojej roli dobrze przygotowany. Wiele uwag i komentarzy zamieszczono tutaj głównie z myślą o tych nauczycielach, którzy uczą fizyki, ale nie są z wykształcenia fizykami. Głębsza znajomość przedmiotu pomoże im właściwie reagować na pytania i wypowiedzi uczniów, eliminować ich błędy i tak organizować proces dydaktyczny, by osiągnięte efekty nauczania były możliwie jak najlepsze. Podajemy wiele przykładów, z których część przeznaczona jest tylko dla nauczyciela, inne mogą zostać omówione w klasie lub zadane uczniom specjalnie zainteresowanym fizyką (taka możliwość w każdym przypadku została zasygnalizowana). Szczególnie obszernie omówiono mechanikę, jako jeden z najtrudniejszych działów, który na dodatek realizowany jest na początku każdego kursu fizyki. Nauczyciel powinien sobie uświadamiać, że mechanika stanowi podstawę wszystkich działów fizyki i dlatego jej nauczania nie można odkładać na później. Dobre jej opanowanie jest warunkiem koniecznym powodzenia w dalszym uczeniu się tego przedmiotu. W każdym następnym rozdziale powtarzamy i powołujemy się na zasady dynamiki, przemiany energii i zasadę zachowania energii, pokazując uczniom, jak ważna jest ta wiedza i jak doniosłą rolę odgrywa w rozumieniu wszystkich zjawisk fizycznych. Jeśli nawet uczniowie podczas "pierwszego podejścia" nie  przyswoją sobie tych zagadnień w sposób całkowicie zadowalający, to ich stosowanie w różnego rodzaju rozumowaniach przez cały czas nauki szkolnej spowoduje, że powinni opuścić gimnazjum z doskonałą ich znajomością. Sądzimy, że z zawartych tu uwag i propozycji będą mogli skorzystać zarówno nauczyciele początkujący, jak i Ci z większym doświadczeniem, którzy wykorzystają je w sposób twórczy.

Klienci, którzy kupili Biblioteka nauczyciela fizyki gimnazjum … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.03 zł
Dodaj do koszyka
Wierzę w Boga 5 Religia Karty pracy. Szkoła podstawowa
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 11
Stron: 72
4.50 zł
4.28 zł
Dodaj do koszyka
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan - Matematyka SP 6 ćw liczby i ... cz.1 w.2014 GWO
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Z. Bolałek, M. Dobrowolska, A. Mysior, S. Wojtan
Wydawca: GWO
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 10
Stron: 64
13.20 zł
11.75 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
60.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Biblioteka nauczyciela fizyki gimnazjum - zeszyt 2. Wskazówki merytoryczne i dydaktyczne do realizacji programu nauczania - Niemiec Jolanta (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10