X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

37.97 zł

Rabat: 11.03 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Biznes w internecie

Bonek Tomasz, Smaga Marta
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 212
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788326438301

Opis:

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.

Klienci, którzy kupili Biznes w internecie wybrali również:

Louis John Philip, McDonald Louis Karen - Potrzeby emocjonalne dziecka Praktyczny poradnik dla rodziców i specjalistów (wyd. 2019)
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Louis John Philip, McDonald Louis Karen
Wydawca: GWP
Rok wydania: 2019
Stron: 336
49.90 zł
39.42 zł
Dodaj do koszyka
Petitcollin Christel - Jak mniej myśleć
-38%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Petitcollin Christel
Wydawca: Feeria
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 232
37.91 zł
23.39 zł
Dodaj do koszyka
Artur Mamcarz - Medycyna stylu życie
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Artur Mamcarz
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 189
Stron: 420
149.00 zł
118.44 zł
Dodaj do koszyka
Koralewski Michał - Spółka z o.o. od utworzenia do likwidacji. Praktyczny poradnik
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Koralewski Michał
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 10
Stron: 248
178.50 zł
127.61 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Biznes w internecie - Bonek Tomasz, Smaga Marta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10