X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Umiejętności pielęgniarskie  Katalog check-list. Materiały ćwiczeniowe z podstaw pielęgniarstwa
-26%
+ do schowka
59.00 zł
43.95 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 15.05 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 290
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

34.65 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 34.65 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Wydawca: HELION
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 205
Format: A5
ISBN: 9788324601139

Opis:

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego


Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych aspektów planowania marketingowego

* Poznaj zasady planowania marketingowego
* Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
* Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.

Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.

*
Różnice pomiędzy strategią i taktyką
* Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
* Wewnętrzny audyt marketingowy
* Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
* Określenie rynków docelowych
* Analiza portfela produktów
* Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
* Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.



Spis treści:

Od autora
Przedmowa
Wstęp

1. Zrozumienie planowania marketingowego
* Potrzeba metodycznego podejścia
* Różnica pomiędzy strategią i taktyką
* Pytania i odpowiedzi

2. Planowanie marketingowe jako część procesu planowania w firmie
* Pytania i odpowiedzi

3. Proces strategicznego planowania marketingowego oraz plan marketingowy
* Audyt marketingowy * Analizy SWOT * Założenia * Formułowanie strategii * Strategiczny plan marketingowy - "składniki" i "przepis" * Pytania i odpowiedzi
4. Zdefiniowanie rynków i segmentów przed przystąpieniem do planowania
* Pytania i odpowiedzi
5. Zrozumienie specyfiki produktów i usług przed przystąpieniem do planowania
* Pytania i odpowiedzi 6. Ustalenie celów i strategii marketingowych * Cele marketingowe * Strategie marketingowe * Pytania i odpowiedzi 7. Reklama i strategie promocji sprzedaży * Strategie reklamowe * Strategie promocji sprzedaży * Pytania i odpowiedzi 8. Strategie sprzedaży * Pytania i odpowiedzi 9. Strategie cenowe * Pytania i odpowiedzi 10. Strategie dystrybucji i obsługi klienta * Pytania i odpowiedzi 11. Informacje i organizacja * Informacje * Prognozowanie * Organizacja * Pytania i odpowiedzi 12. Aby planowanie marketingowe było skuteczne * Pytania i odpowiedzi Skorowidz

Klienci, którzy kupili Błyskotliwość to za mało! Skuteczne … wybrali również:

Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia (dodruk 2017)
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.33 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.53 zł
Dodaj do koszyka
Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.57 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
26.90 zł
19.37 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - McDonald Malcolm
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10