X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

26.87 zł

Rabat: 8.03 zł
Cena katalogowa: 34.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2021
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 156
Format: Format: 210x130x8 mm
ISBN: 9788381428200

Opis:

> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Klienci, którzy kupili Branding Krótkie Wprowadzenie 29 wybrali również:

Habermas Jurgen - Faktyczność i obowiązywanie. Teoria dyskursu wobec zagadnień prawa i demokratycznego państwa prawnego
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Habermas Jurgen
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2020
Stron: 618
56.70 zł
39.46 zł
Dodaj do koszyka
Społeczeństwo obywatelskie. Historia, teoria, praktyka
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2021
Stron: 322
69.00 zł
50.71 zł
Dodaj do koszyka
Grzegorz Lew, Ewa Wanda Maruszewska, Piotr Szczypa - Rachunkowość zarządcza od teorii do praktyki
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzegorz Lew, Ewa Wanda Maruszewska, Piotr Szczypa
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 650
129.00 zł
95.07 zł
Dodaj do koszyka
Grzegorz Piwnicki - Meandry integracji Polski z Unią Europejską
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grzegorz Piwnicki
Wydawca: Fundacja na rzecz Czystej Energii
Rok wydania: 2021
Stron: 313
35.70 zł
23.42 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10