X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Wojciechowski Jacek - Obszary wiedzy o bibliotekarstwie
-8%
+ do schowka
59.00 zł
54.28 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 4.72 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wojciechowski Jacek
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 256
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

26.03 zł

Rabat: 9.14 zł
Cena katalogowa: 35.17 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Co wpływa na dziennikarzy... i na co mają wpływ dziennikarze?

Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 192
Format: B5
ISBN: 8388840819

Opis:

Książka jest o dziennikarzach i mass mediach, o tym, jaki jest wpływ dziennikarzy na rzeczywistość i co wpływa na nich samych i ostateczny kształt ich pracy. Podejmujemy próbę stwierdzenia, jakie czynniki oddziałują na sposób tworzenia i prowadzenia programu, zwłaszcza w kontekście świadomych lub nieświadomych manipulacji, które mogą się zdarzyć w trakcie telewizyjnych dyskusji, a także na czym polega odpowiedzialność ludzi pracujących w mass mediach i wobec kogo odpowiadają. Powstał swoisty trójkąt bermudzki: dziennikarze, politycy i my - odbiorcy, zwani też niekiedy opinią publiczną. Kto jest najważniejszy? Kto jest dla kogo? Niektórzy mówią, że czwarta władza przejęła ster i dodają, że ogon zaczął kręcić psem. A może jest to pełna symbioza?

O pomoc w znalezieniu odpowiedzi na te pytania poprosiliśmy tak wybitnych dziennikarzy, jak: Kamil Durczok, Jan Pospieszalski, Wojciech Skowroński, Rafał Ziemkiewicz, Jacek Żakowski oraz gościa większości programów publicystycznych Antoniego Dudka. Zamieszczone w książce wywiady są niewątpliwie wielkim jej atutem. Wszystkim naszym Rozmówcom bardzo dziękujemy za okazaną życzliwość i pomoc.

Wojciech Warecki i Marek Warecki są absolwentami Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1989 r. zajmują się prowadzeniem treningów oraz doradztwem psychologicznym. Publikują artykuły z zakresu szeroko rozumianej psychologii m.in. w takich pismach, jak: "Spotkania", "Wprost", "Życie", "Charaktery", "Odra", "Opcja na prawo", "Gazeta Wyborcza - Dodatek Praca". Wypowiadali się także w: "Personelu", "Businessmanie", "Newsweeku" oraz w programie TVN24 "Prześwietlenie". Nakładem Wydawnictwa Poltext wydali książki "Słowo o manipulacji, czyli krótki podręcznik samoobrony" oraz "Słowo o mobbingu, czyli jak sobie radzić z dręczycielem".

Spis treści

  Wstęp 7
Część I
Czy skutek może być przyczyną? 9
Przemiana myśli (przez telewizję i dziennikarzy) 9
Mass media w świecie 11
Jak mass media tworzą rzeczywistość? 17
Mass media - pytanie o wpływ 22
Ekspansja mediów 36
Aksjomaty medialnego świata 43
Manipulacja i mass media 55
Polityka i media 61
Część II
Jak oddzielić światło od cienia? 69
Antymanipulator polityczny 69
Kto ulega perswazji? 75
Stereotypy, dziennikarze, politycy 80
Co wpływa na dziennikarzy? 83
Medialny terroryzm 96
Konsument wpływu 102
Lista Wildsteina - analiza na minus 106
Czwarta władza u łoża boleści - analiza na plus 112
Część III
Recepta na rzeczywistość - kreować czy opisywać? 117
Rozmowa z Jackiem Żakowskim 117
Rozmowa z Rafałem Ziemkiewiczem 126
Rozmowa z Janem Pospieszalskim 138
Rozmowa z Kamilem Durczokiem 149
Rozmowa z Wojciechem Skowrońskim 153
Rozmowa z Antonim Dudkiem 160
Byłem "prześwietlany"... - krótki poradnik dla debiutantów 168
Zakończenie - teraz oni 177
Aneks 181
Lista manipulacji 181
Bibliografia 191

Klienci, którzy kupili Co wpływa na dziennikarzy... i na co … wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
23.46 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 316
39.90 zł
29.72 zł
Dodaj do koszyka
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 300
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Co wpływa na dziennikarzy... i na co mają wpływ dziennikarze? - Warecki W., Warecki M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10