X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

148.36 zł

Rabat: 7.64 zł
Cena katalogowa: 156.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Conductive Organization

Charles Armstrong,Hubert Saint-Onge,Charles. Armstrong
Wydawca: Butterworth Heinemann
Rok wydania: 2004
Wydanie: 2
Stron: 272
ISBN: 9780750677356

Opis:

An organization`s culture lies at the heart of its ability to perform. In the knowledge economy, new rules are emerging and organizations must rethink how they will compete by leveraging their tacit knowledge - their intangible assets - in order to create and sustain a strategic advantage. In this book, Hubert Saint-Onge and Charles Armstrong, two corporate leaders who have been in the forefront of using knowledge management to gain strategic advantage, focus on knowledge-based customer relationships, innovative internal structures, and self-initiated learning cultures, in order to explain the building blocks that must be in place to create and sustain a knowledge-based culture within organizations-a culture that they argue is integral to a high-performance organization. An organization`s culture lies at the heart of its ability to perform. In the knowledge economy, new rules are emerging and organizations must rethink how they will compete by leveraging their tacit knowledge - their intangible assets - in order to create and sustain a strategic advantage. In this book, Hubert Saint-Onge and Charles Armstrong, two corporate leaders who have been in the forefront of using knowledge management to gain strategic advantage, focus on knowledge-based customer relationships, innovative internal structures, and self-initiated learning cultures, in order to explain the building blocks that must be in place to create and sustain a knowledge-based culture within organizations-a culture that they argue is integral to a high-performance organization. This book provides a blueprint for creating and leading organizations with strong knowledge-based cultures to achieve breakthrough performance. Using the idea of conductivity, the authors describe the successful organization of the future as one that increases the quality and flow of knowledge within the organization and within its network of suppliers, customers, and other collaborators. The narrative is based on the thoughts, experience, and models of Hubert Saint-Onge and Charles Armstrong, who have successfully led high-performance companies in the financial services sector and the engineering and manufacturing sector. Each chapter includes practical examples from their experience and from other successful leaders. "This book is a personal and insightful guide for organizations wishing to better engage with the knowledge economy. It is deeply grounded in the authors own experiences, which makes their recommendations that much more cogent and sensible." - Laurence Prusak, Distinguished Scholar in Residence, Babson College, USA "Hubert St-Onge discusses powerful concepts essential to achieving breakthrough performance in the knowledge era. This book draws from the rich practical experience of the author. It will be helpful to all those who want to see their organizations create sustained value in a turbulent environment." - Anne Golden, President and CEO of The Conference Board of Canada

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Conductive Organization - Charles Armstrong,Hubert Saint-Onge,Charles. Armstrong
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10