Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. Komentarz
-20%
+ do schowka
149.00 zł
119.93 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.07 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 704
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Jak powstał język

Jak powstał język
Daniel L. Everett
               Warszawa 2019


Zwrotnice dziejów

Zwrotnice dziejów
Andrzej Chwalba
Wojciech Harpula
Kraków 2018


Polscy terroryści i zamachowcy

Polscy terroryści
i zamachowcy
Sławomir Koper
Warszawa 2018


Czapkins

Czapkins. Historia Tomka Mackiewicza
Dominik Szczepański
Warszawa 2018


Couchserfing w Rosji

Couchserfing w Rosji
Stephen Orth
Kraków 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Wanda Rutkiewicz

Wanda Rutkiewicz 
Jeszcze tylko jeden szczyt
Elżbieta Sieradzińska
Warszawa 2018

Pokaz

41.59 zł

Rabat: 17.41 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Stawarz-García Barbara
seria: E-MARKETING
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 180
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301196691

Opis:

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Klienci, którzy kupili Content Marketing i Social Media. Jak … wybrali również:

Czaputowicz Jacek - Suwerenność
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Czaputowicz Jacek
Wydawca: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
Rok wydania: 2018
Stron: 472
45.00 zł
36.94 zł
Dodaj do koszyka
Religia wobec wyzwań współczesności z perspektywy nauk społecznych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2018
Stron: 336
39.69 zł
29.77 zł
Dodaj do koszyka
Wprowadzenie do polityki zagranicznej muzułmańskich państw Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2018
Stron: 478
48.30 zł
36.22 zł
Dodaj do koszyka
Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M. - Strategia marek własnych
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kumar Nirmalya, Steenkamp Jan-Benedict E.M.
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2013
Stron: 211
59.00 zł
47.49 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Stawarz-García Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10