X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy



Kraków 2021


Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy

Gadka. W sześćdziesiąt języków dookoła Europy
Dorren Gaston
Kraków 2021


Irak. Piekło w raju

Irak. Piekło w raju
Smoleński Paweł
Sękowa 2021


Sekretne życie mózgu nastolatka

Sekretne życie mózgu nastolatka
Blackemore Sarah-Jayne
Maksymowicz-Hamann Jowita
Warszawa 2021


Gierek i jego czerwony dwór

Gierek i jego czerwony dwór
Kienzler Iwona
Warszawa 2021


Podpis w komórce

Podpis w komórce
Meyer Stephen C.
Warszawa 2021

Sztuka odpoczynku

Sztuka odpoczynku
Hammond Claudia
Smoleńska Elżbieta
Warszawa 2021

Pokaz

46.31 zł

Rabat: 12.69 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Stawarz-García Barbara
seria: E-MARKETING
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 180
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301196691

Opis:

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Klienci, którzy kupili Content Marketing i Social Media. Jak … wybrali również:

Nakamura Fuminori - Dziecko z Ziemi
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nakamura Fuminori
Wydawca: Kwiaty Orientu
Rok wydania: 2020
Stron: 128
28.00 zł
20.13 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Płoszaj, Agata Łuksza - Czarci młyn
-37%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Płoszaj, Agata Łuksza
Wydawca: Zielona Sowa
Rok wydania: 2021
Stron: 216
24.99 zł
15.69 zł
Dodaj do koszyka
Francine Lussier, Katarzyna Panfil - 100 pomysłów, jak lepiej radzić sobie z ADHD
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Francine Lussier, Katarzyna Panfil
Wydawca: Harmonia
Rok wydania: 2020
Stron: 212
34.90 zł
25.65 zł
Dodaj do koszyka
Eva Meijer - Dom ptaków
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Eva Meijer
Wydawca: Marginesy
Rok wydania: 2020
Stron: 272
37.91 zł
24.41 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Stawarz-García Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10