X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zbiór cywilny Plus 2019 r.
-23%
+ do schowka
79.00 zł
61.22 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 17.78 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 1880
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

45.13 zł

Rabat: 13.87 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Stawarz-García Barbara
seria: E-MARKETING
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 180
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301196691

Opis:

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Klienci, którzy kupili Content Marketing i Social Media. Jak … wybrali również:

Wprowadzenie do polityki zagranicznej muzułmańskich państw Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2018
Stron: 478
48.30 zł
36.22 zł
Dodaj do koszyka
Religia wobec wyzwań współczesności z perspektywy nauk społecznych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2018
Stron: 336
39.69 zł
29.77 zł
Dodaj do koszyka
Czaputowicz Jacek - Suwerenność
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Czaputowicz Jacek
Wydawca: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
Rok wydania: 2018
Stron: 472
45.00 zł
36.94 zł
Dodaj do koszyka
Prawo handlowe
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2018
Stron: 1056
99.00 zł
84.15 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Stawarz-García Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10