Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Nowak Andrzej - Filary niepodległości
-39%
+ do schowka
82.95 zł
50.35 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 32.60 zł
Cena katalogowa: 82.95 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Nowak Andrzej
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 384
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




21 lekcji na XXI wiek

21 lekcji na XXI wiek
Yuval Noah Harari
                Kraków 2018


Pierwszy człowiek

Pierwszy człowiek. Historia Neila Armstronga
James R. Hansen
Patryk Gołębiowski
Andrzej Lesz
Warszawa 2018


Ludzkość poprawiona

Ludzkość poprawiona
Grzegorz Lindenberg
Kraków 2018


TOPR

TOPR Żeby inni mogli przeżyć
Beata Sabała-Zielińska
Warszawa 2018


Kreatywność

Kreatywność. Mózg
w dobie innowacji
Elkhonon Goldberg
Warszawa 2018


Strefa cyberwojny

Strefa cyberwojny
Agata Kaźmierska
Wojciech Brzeziński
 
Warszawa 2018


Niebezpieczne związki Donalda Tuska

Niebezpieczne związki Donalda Tuska
Wojciech Sumliński
Biała Podlaska 2018

Krótka historia sztuki

Krótka historia sztuki
Susie Hodge
Warszawa 2018

Pokaz

41.59 zł

Rabat: 17.41 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Stawarz-García Barbara
seria: E-MARKETING
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 180
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301196691

Opis:

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Klienci, którzy kupili Content Marketing i Social Media. Jak … wybrali również:

Pogorzelski Jacek - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pogorzelski Jacek
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2016
Stron: 316
59.00 zł
47.49 zł
Dodaj do koszyka
Paweł Smółka - Kompetencje społeczne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Paweł Smółka
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Stron: 216
59.00 zł
44.78 zł
Dodaj do koszyka
Królewski Jarosław, Sala Paweł - E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Królewski Jarosław, Sala Paweł
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 600
79.00 zł
55.69 zł
Dodaj do koszyka
Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 282
59.00 zł
41.59 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Stawarz-García Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10