Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Wybory samorządowe. Komentarz
-24%
+ do schowka
119.00 zł
90.32 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 28.68 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Stron: 320
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Sapiens. Od zwierząt do bogów

Sapiens. Od zwierząt do bogów
Yuval Noah Harari
                Warszawa 2018


Wojna o pieniądz 4

Wojna o pieniądz 4
Song Hongbing
Wrocław 2018


Mózg odporny na stres

Mózg odporny na stres
Melanie Greenberg
Poznań 2018


Dreamland. Opiatowa epidemia w USA

Dreamland. Opiatowa epidemia w USA
Sam Quinones
Kraków 2018


Astrofizyka dla zabieganych

Astrofizyka dla zabieganych
Neil de Grasse Tyson
Kraków 2018


Niepodległa

Niepodległa! 
Andrzej Nowak
 
Kraków 2018


Pięć lat kacetu

Pięć lat kacetu
Stanisław Grzesiuk
Warszawa 2018

Jelita wiedzą lepiej

Jelita wiedzą lepiej
Michael Mosley
Kraków 2018

Pokaz

41.59 zł

Rabat: 17.41 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Stawarz-García Barbara
seria: E-MARKETING
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Wydanie: 2
Miejsce wydania:
Stron: 180
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301196691

Opis:

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Klienci, którzy kupili Content Marketing i Social Media. Jak … wybrali również:

Wielki słownik wyrazów bliskoznacznych PWN
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Stron: 1012
89.00 zł
62.74 zł
Dodaj do koszyka
Królewski Jarosław, Sala Paweł - E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Królewski Jarosław, Sala Paweł
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 600
79.00 zł
55.69 zł
Dodaj do koszyka
Marciniak Jarosław - Optymalizacja zatrudnienia, wynagrodzeń i struktur organizacyjnych
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marciniak Jarosław
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Stron: 246
99.00 zł
75.14 zł
Dodaj do koszyka
Dominowska Joanna - Prowadzenie działalności gospodarczej przez fundacje. Studium prawne
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dominowska Joanna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Stron: 380
159.00 zł
120.68 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów - Stawarz-García Barbara
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10