X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-30%
+ do schowka
44.90 zł
31.34 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.56 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

104.61 zł

Rabat: 5.39 zł
Cena katalogowa: 110.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Corporate Reputation the Brand & the Bottom Line

Roger Haywood
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2005
Stron: 336
ISBN: 9780749444082

Opis:

`Roger Haywood is one of the practitioners who have set the standards that the industry must follow. This is a must read` - Sandy Scott, director general, the Chartered Insurance Institute. All organizations must manage their public relations (PR) with intelligence and integrity if they are to safeguard their reputation. "Corporate Reputation, the Brand and the Bottom Line" draws on real-life experience to give the reader clear guidance on how to plan, promote and implement effective PR programmes. It also examines the concept of the corporate reputation acting as an umbrella across brand reputations. There is practical advice on how to: avoid disasters; set easily understandable objectives; win favourable media coverage; control the cost of a programme; measure results; and, recruit the right people. "in an era where mismanagement can be disastrous for a brand, an enhanced, forward-looking public relations strategy can be part of a long-term solution that benefits the business in all ways." media week "a treasure trove of tips to defend and develop your company`s reputation, build trust in your brands, and improve your bottom line." the marketer "an informative guide to successful corporate image and branding." www.kirkusreviews.com "haywood`s value proposition for the reader is a comprehensive review of the whole business of managing reputations, from basic principles to tactical implementation." argent "practical advice on how to avoid disasters, set comprehensive objectivities, measure the effectiveness of reputation management, win favourable media coverage and control the cost of a programme." european foundation for management development "this book convinces one that reputation matters immensely. it also suggests practical ways to set reputation policies and to implement them to the benefit of the organisation, all stakeholders and the world in which we live...a really good read." business executive "an honest analysis of the current state of the pr profession." manager

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Corporate Reputation the Brand & the Bottom Line - Roger Haywood
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10