X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red. Ireneusz Matusiak - Domeny internetowe. Teoria i praktyka
-23%
+ do schowka
129.00 zł
99.96 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.04 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red. Ireneusz Matusiak
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 189
Stron: 528
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

37.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 37.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Wydawca: HELION
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 180
Format: A5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788324663286

Opis:

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki z wykorzystaniem mądrości konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich... konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.

Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą" komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma tylko słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno — zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców — i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i... nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

WSTĘP

O inteligencji tłumu usłyszałem po raz pierwszy w dość przypadkowych okolicznościach. Na początku sierpnia 2005 r. umówiłem się ze znajomym na piwo. Pracowaliśmy wtedy w departamencie komunikacji Banku Światowego w Waszyngtonie, on był redaktorem naczelnym działu publikacji. Po drodze wstąpiliśmy do księgarni, w której odbywał się akurat wieczór autorski Jamesa Surowieckie-go. Surowiecki promował swoją najnowszą książkę: The Wisdom of Crowds. Ze wszystkiego, co mówił wtedy o mądrości tłumu, w pamięć zapadł mi szczególnie przytoczony przez niego przykład.

W maju 1968 r. amerykańska łódź podwodna Scorpion zaginęła bez wieści, wracając z misji na Atlantyku. W momencie, w którym konsultacje z ekspertami nie przyniosły rezultatów, zdecydowano się na innowacyjne rozwiązanie. Zwrócono się do wielu osób, w większości niezajmujących się żeglugą podwodną. Każda z nich indywidualnie oceniła prawdopodobieństwo otrzymanych scenariuszy i choć żadna z nich sama nie była w stanie odgadnąć lokalizacji Scorpiona, agregacja ich odpowiedzi dała zaskakujący rezultat. Scorpiona odnaleziono niecałe dwieście metrów od miejsca, które obliczono na podstawie odpowiedzi tak uformowanej grupy.

Po tym wieczorze koncepcja wszechwiedzy tłumu nie przychodziła mi na myśl przez następne sześć lat, aż powróciła niespodziewanie latem 2011 r. W okolicznościach zupełnie innych niż poprzednio, bo w czasie żeglowania ze znajomymi po mazurskich jeziorach, ponownie usłyszałem o możliwości wykorzystania wiedzy tłumu, tylko tym razem koncepcja ta miała już nazwę — crowdsour-cing. Zjawisko, o którym sześć lat wcześniej usłyszałem przypadkiem i potraktowałem je jako ciekawostkę, teraz nie tylko zyskało popularność i rozgłos, ale też dawało się bezpośrednio zastosować w marketingu. Co więcej, okazało się, że wiele firm na świecie zbudowało na nim kompletnie nowy biznesowy model. Dzięki crowdso-urcingowi firmy maja dostęp nie do kilku, a do tysięcy kreatywnych umysłów, zdolnych projektować nowe produkty, ulepszać istniejące, proponować innowacyjne rozwiązania i brać aktywny udział w kształtowaniu wizerunku marek. W ciągu zaledwie kilku lat crowdsourcing zrewolucjonizował sposób, w jaki myślimy o marketingu. A zaczęło się tak niepozornie.

Klienci, którzy kupili Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów … wybrali również:

Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna - Skuteczne zarządzanie kryzysowe. Zarządzanie bezpieczeństwem
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 218
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
Musiał Miron - Władza. Media. Propaganda. Transformacja. Białoruś przełomu wieków
+ do schowka
KSIĄŻKA
Musiał Miron
Wydawca: Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu
Rok wydania: 2012
Stron: 353
40.00 zł
Dodaj do koszyka
red.Kostera Monika - Doradztwo organizacyjne. Ujęcie systemowe
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Kostera Monika
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2013
Stron: 284
59.90 zł
Dodaj do koszyka
red.Kamińska Agata - Działalność gospodarcza. 542 pytania i odpowiedzi
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Kamińska Agata
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2013
Stron: 507
129.00 zł
99.96 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - red.Kasprzycki-Rosikoń Jan, red.Piątkowski Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10