X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zarządzanie jakością w bibliotece
-8%
+ do schowka
45.00 zł
41.40 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 3.60 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 476
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

94.76 zł

Rabat: 4.99 zł
Cena katalogowa: 99.75 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Customer Driven Change

Bud Taylor,B Taylor
Wydawca: Brown Books
Rok wydania: 2009
Stron: 285
ISBN: 9781934812402

Opis:

All change theories and approaches agree on two essential ingredients: committed leaders and engaged employees. Most would say that if you have these, you will have successful change but how do you get them? This is the point where change recipes often come up short. How do you encourage the commitment and engagement needed in your organization to survive reorganization, acquire a hostile competitor, establish a refreshed workforce strategy, or endure the necessary cutbacks during a recession? How do you get people out of their normal routine and involved in something bigger than themselves or their function? Customers, that`s how! By thinking about change from the customer s point of view, you will create sustained commitment and engagement within your organization faster than with any other approach. By encouraging leaders and employees to adopt a cohesive perspective, you will unlock the world`s most powerful change strategy uniting leaders and employees through their customers.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Customer Driven Change - Bud Taylor,B Taylor
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10