X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Umiejętności pielęgniarskie  Katalog check-list. Materiały ćwiczeniowe z podstaw pielęgniarstwa
-26%
+ do schowka
59.00 zł
43.95 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 15.05 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 290
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

95.06 zł

Rabat: 4.69 zł
Cena katalogowa: 99.75 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Customer Driven Change

Bud Taylor,B Taylor
Wydawca: Brown Books
Rok wydania: 2009
Stron: 285
ISBN: 9781934812402

Opis:

All change theories and approaches agree on two essential ingredients: committed leaders and engaged employees. Most would say that if you have these, you will have successful change but how do you get them? This is the point where change recipes often come up short. How do you encourage the commitment and engagement needed in your organization to survive reorganization, acquire a hostile competitor, establish a refreshed workforce strategy, or endure the necessary cutbacks during a recession? How do you get people out of their normal routine and involved in something bigger than themselves or their function? Customers, that`s how! By thinking about change from the customer s point of view, you will create sustained commitment and engagement within your organization faster than with any other approach. By encouraging leaders and employees to adopt a cohesive perspective, you will unlock the world`s most powerful change strategy uniting leaders and employees through their customers.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Customer Driven Change - Bud Taylor,B Taylor
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10