X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

72.05 zł

Rabat: 3.55 zł
Cena katalogowa: 75.60 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Customer Driven Services Management

Sarojini Balachandran,S Balachandran
Wydawca: SAGE Publications Ltd
Rok wydania: 2004
Wydanie: 2
Stron: 316
ISBN: 9780761932550

Opis:

Intense competition in the rapidly growing global market has given rise to a need for superiority in services. Indian customers now demand world-class quality and efficiency, and companies that can provide this consistently will gain competitive advantage. The growing service industry forms a significant part of India`s economy, on its own and as a support to the manufacturing industry. This Second Edition has been substantially revised keeping in view the continued demand and requirement for excellence in services management. In addition to presenting the concepts within which innovative processes and practices can develop, the author also discusses the new technologies, products and applications that have emerged. The appeal of the book lies in the way the author has integrated the various dimensions of services management, including people management, quality, relationship marketing, strategies for growth and managing information in the knowledge economy. It is invaluable to professionals of all service businesses and to students of services management, general management and services marketing.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Customer Driven Services Management - Sarojini Balachandran,S Balachandran
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10