X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bochenek Adam, Reicher Michał - Anatomia czlowieka tom 1-5
-24%
+ do schowka
479.00 zł
366.39 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 112.61 zł
Cena katalogowa: 479.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Bochenek Adam, Reicher Michał
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 3330
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

39.47 zł

Rabat: 12.53 zł
Cena katalogowa: 52.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji. (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)

Lipka Anna, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2019
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 182
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381022842

Opis:

„Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...) Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...) Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie". Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK

Klienci, którzy kupili Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek … wybrali również:

Kierznowski Łukasz - Szkoły doktorskie. Komentarz do art. 198-216 i 259-264 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kierznowski Łukasz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2018
Stron: 120
38.00 zł
28.69 zł
Dodaj do koszyka
Kołosowska Bożena, Chojnacka Ewa, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej - Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kołosowska Bożena, Chojnacka Ewa, Tokarski Andrzej, Tokarski Maciej
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wydania: 2019
Stron: 188
59.00 zł
43.31 zł
Dodaj do koszyka
Małkowska Danuta - Rachunkowość od podstaw - zbiór zadań z komentarzem z rozwiązaniami. RFK1248e
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Małkowska Danuta
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Stron: 528
57.75 zł
41.29 zł
Dodaj do koszyka
Barbara Gierusz - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barbara Gierusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Stron: 540
47.30 zł
33.81 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji. (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje) - Lipka Anna, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10