X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

38.12 zł

Rabat: 13.88 zł
Cena katalogowa: 52.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji. (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)

Lipka Anna, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 182
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381022842

Opis:

„Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...) Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...) Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie". Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK

Klienci, którzy kupili Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek … wybrali również:

Modele rozwoju gospodarczego dla Polski w dobie integracji europejskiej i globalizacji
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 249
49.00 zł
39.79 zł
Dodaj do koszyka
Wydatki publiczne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2020
Stron: 382
69.90 zł
52.29 zł
Dodaj do koszyka
Kulińska Ewa, Masłowski Dariusz - Zarządzanie bezpieczeństwem miejskiej komunikacji zbiorowej
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kulińska Ewa, Masłowski Dariusz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 290
59.00 zł
44.54 zł
Dodaj do koszyka
Malaga Krzysztof, Sobczak Karolina - Mikroekonomia. Ujęcie statyczne i dynamiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malaga Krzysztof, Sobczak Karolina
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 420
79.00 zł
67.54 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji. (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje) - Lipka Anna, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10