X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

praca zbiorowa - Kodeks postępowania administracyjnego
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
praca zbiorowa
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 1392
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

56.10 zł

Rabat: 9.90 zł
Cena katalogowa: 66.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Czym jest Branding?

Wydawca: ABE Dom Wydawniczy
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 256
Format: 17.0x22.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788361380283

Opis:

„Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką. Struktura Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem).

Klienci, którzy kupili Czym jest Branding? wybrali również:

Forssman Friedrich, Willberg Hans Peter - Pierwsza pomoc w typografii
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Forssman Friedrich, Willberg Hans Peter
Wydawca: słowo/obraz/terytoria
Rok wydania: 2015
Stron: 104
55.00 zł
39.21 zł
Dodaj do koszyka
Opracowanie zbiorowe - Idea sprawiedliwości naprawczej a zasady kontynentalnego prawa karnego
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Opracowanie zbiorowe
Wydawca: POLTEXT /MT BIZNES/
Rok wydania: 2016
Stron: 226
54.90 zł
40.63 zł
Dodaj do koszyka
Augustyńska-Prejsnar Anna, Ormian Małgorzata, Sokołowicz Zofia - Technologia drobiu i jaj. Przewodnik do ćwiczeń
-3%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Augustyńska-Prejsnar Anna, Ormian Małgorzata, Sokołowicz Zofia
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Rok wydania: 2014
Stron: 132
14.00 zł
13.58 zł
Dodaj do koszyka
Gwiazdowska Daniela - Poprawa jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i pasz poprzez mikrobiologiczną eliminację mikotoksyn fuzaryjnych
-3%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gwiazdowska Daniela
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wydania: 2014
Stron: 224
32.50 zł
31.52 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Czym jest Branding? - Healey Matthew
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10