X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania cywilnego. Komentarz do zmian
-8%
+ do schowka
149.00 zł
137.08 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 11.92 zł
Cena katalogowa: 149.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. Beck
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

30.22 zł

Rabat: 8.78 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2013
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 227
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788326431555

Opis:

Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach

Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i w ogóle powiedzieć im o swoim istnieniu? Odpowiedzią mogą być kampanie w wyszukiwarkach czyli popularne AdWordsy. Niezależnie od tego, czy masz już podstawową wiedzę związaną z SEM, czy też dopiero zaczynasz swoją przygodę z tym nowoczesnym kanałem komunikacji z klientami, ta książka jest dla Ciebie.

Heather Lutze, ekspertka ds. marketingu w wyszukiwarkach, przystępnym językiem opisuje, jak dać się znaleźć w sieci. Radzi, jak idealnie dobrać słowa kluczowe, zarówno podczas pozycjonowania stron, jak i korzystania z linków sponsorowanych. Ukazuje szereg strategii pozwalających na podtrzymanie atrakcyjności i skuteczności kampanii oraz osiągnięcie jeszcze większych zysków dzięki przebudowaniu lub udoskonaleniu strony. Autorka wyjaśnia także, w jaki sposób reklamodawcy powinni pozostawać w kontakcie z użytkownikami, aby rozumieć ich problemy, potrzeby i oczekiwania, a przez to łatwiej pozyskiwać nowych klientów. Dzięki szczegółowemu opracowaniu poruszanych zagadnień, opartemu na najnowszych badaniach rynku, oraz opisom najczęstszych błędów popełnianych w SEM książka jest doskonałym przewodnikiem po marketingu w wyszukiwarkach.

"Nie wystarczy umieć obsługiwać Flash, aby przyciągnąć uwagę do swojej strony. Daj się znaleźć w sieci pokazuje sposoby na zdobycie i utrzymanie czołowej pozycji w wyszukiwarkach. Bez tej książki nasz sukces nie byłby możliwy".
                                                                          Patrick Cox, prezes TaxMasters

"Heather Lutze to charyzmatyczna osoba o wizjonerskim podejściu do SEM. Zapoznanie się z jej spostrzeżeniami i wykorzystanie ich przyniesie korzyści każdemu przedsiębiorstwu".

                                        Wendy St. Clair Pearson, starszy dyrektor marketingu i komunikacji Verio

Klienci, którzy kupili Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne … wybrali również:

Dutko Maciej - Copywriting internetowy
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dutko Maciej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 116
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
Nowakowski Zdzisław, Sikorski Witold - ECDL e-obywatel
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowakowski Zdzisław, Sikorski Witold
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 184
39.00 zł
30.22 zł
Dodaj do koszyka
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach - Lutze Heather
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Sieci komputerowe » Internet
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10