Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Nowak Andrzej - Filary niepodległości Część 2
-29%
+ do schowka
82.95 zł
59.14 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 23.81 zł
Cena katalogowa: 82.95 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Nowak Andrzej
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 384
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




21 lekcji na XXI wiek

21 lekcji na XXI wiek
Yuval Noah Harari
                Kraków 2018


Pierwszy człowiek

Pierwszy człowiek. Historia Neila Armstronga
James R. Hansen
Patryk Gołębiowski
Andrzej Lesz
Warszawa 2018


Ludzkość poprawiona

Ludzkość poprawiona
Grzegorz Lindenberg
Kraków 2018


TOPR

TOPR Żeby inni mogli przeżyć
Beata Sabała-Zielińska
Warszawa 2018


Kreatywność

Kreatywność. Mózg
w dobie innowacji
Elkhonon Goldberg
Warszawa 2018


Strefa cyberwojny

Strefa cyberwojny
Agata Kaźmierska
Wojciech Brzeziński
 
Warszawa 2018


Niebezpieczne związki Donalda Tuska

Niebezpieczne związki Donalda Tuska
Wojciech Sumliński
Biała Podlaska 2018

Krótka historia sztuki

Krótka historia sztuki
Susie Hodge
Warszawa 2018

Pokaz

48.64 zł

Rabat: 20.36 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

red: Lutostański Michał Jan, Galica Mateusz, Protasiuk Michał
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 252
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301201340

Opis:

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują? (…) W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie. (…) Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem. Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś? Mateusz Galica, Wstęp

Klienci, którzy kupili Data Driven Decisions. Jak odnaleźć … wybrali również:

Małkowska Danuta - Rachunkowość od podstaw - zbiór zadań z komentarzem z rozwiązaniami. RFK1248e
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Małkowska Danuta
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2018
Stron: 528
57.75 zł
41.29 zł
Dodaj do koszyka
red.Kamela-Sowińska Aldona - Podstawy rachunkowości w teorii i praktyce
-3%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Kamela-Sowińska Aldona
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wydania: 2018
Stron: 423
50.00 zł
48.50 zł
Dodaj do koszyka
Olga Dryla - Pojęcie doskonalenia w sporach o cele medycyny
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Olga Dryla
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2018
Stron: 228
39.90 zł
31.92 zł
Dodaj do koszyka
Nita Bartłomiej - Podstawy rachunkowości
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nita Bartłomiej
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania: 2017
Stron: 416
49.50 zł
44.05 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10