X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

53.47 zł

Rabat: 15.53 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

red: Lutostański Michał Jan, Galica Mateusz, Protasiuk Michał
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2022
Copyright 2018
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 252
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301201340

Opis:

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują? (…) W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie. (…) Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem. Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś? Mateusz Galica, Wstęp

Klienci, którzy kupili Data Driven Decisions. Jak odnaleźć … wybrali również:

Lipoński Wojciech - Historia sportu. Na tle rozwoju kultury fizycznej.
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lipoński Wojciech
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2023
Stron: 768
114.00 zł
88.34 zł
Dodaj do koszyka
Gąsowska Magdalena K. - Zarządzanie procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gąsowska Magdalena K.
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2022
Stron: 222
58.00 zł
43.78 zł
Dodaj do koszyka
Zenderowski 	Radosław - Praca Magisterska licencjat. Przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zenderowski Radosław
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 160
24.00 zł
17.74 zł
Dodaj do koszyka
Zakonnik Łukasz - Mikropłatności jako czynnik rozwoju handlu elektronicznego
-90%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zakonnik Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2011
Stron: 135
26.00 zł
2.60 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii PWN sezonPRO
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"