Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Stelmach Jerzy - Sztuka manipulacji
-24%
+ do schowka
49.00 zł
37.19 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 11.81 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Stelmach Jerzy
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 189
Stron: 120
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania

Krótkie odpowiedzi na wielkie pytania
Stephen Hawking
                Poznań 2018


Czarodzieje broni

Czarodzieje broni 
Yaakov Katz
Amir Bohbot
Norbert Radomski
Poznań 2018


Stan Lee

Stan Lee. Człowiek-Marvel
Bob Batchelor
Kraków 2018


TOPR

TOPR Żeby inni mogli przeżyć
Beata Sabała-Zielińska
Warszawa 2018


Chrobot

Chrobot. Życie najzwyklejszych ludzi świata
Tomasz Michniewicz
Kraków 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Niebezpieczne związki Donalda Tuska

Niebezpieczne związki Donalda Tuska
Wojciech Sumliński
Biała Podlaska 2018

Wanda Rutkiewicz

Wanda Rutkiewicz 
Jeszcze tylko jeden szczyt
Elżbieta Sieradzińska
Warszawa 2018

Pokaz

48.64 zł

Rabat: 20.36 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

red: Lutostański Michał Jan, Galica Mateusz, Protasiuk Michał
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
Miejsce wydania:
Stron: 252
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301201340

Opis:

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują? (…) W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie. (…) Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem. Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś? Mateusz Galica, Wstęp

Klienci, którzy kupili Data Driven Decisions. Jak odnaleźć … wybrali również:

Goldberg Elkhonon - Kreatywność. Mózg w dobie innowacji
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Goldberg Elkhonon
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 332
59.00 zł
41.59 zł
Dodaj do koszyka
Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych. od teorii do praktyki
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Stron: 166
50.00 zł
38.10 zł
Dodaj do koszyka
Waniak-Michalak Halina - Współpraca przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych przy realizacji działań społecznie odpowiedzi. Aspekty sprawozdawcze
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Waniak-Michalak Halina
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2018
Stron: 244
44.90 zł
38.16 zł
Dodaj do koszyka
Nikodemska Sabina - Assessment Development Center. Projektowanie procesu i narzędzi oceny
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nikodemska Sabina
Wydawca: INFOR
Rok wydania: 2018
Stron: 252
89.00 zł
69.86 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10