X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

26.63 zł

Rabat: 8.27 zł
Cena katalogowa: 34.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Decydujące pytanie. Jak osiągnąć dobre zyski i prawdziwy wzrost

Fred Reichheld
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 176
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788361732112

Opis:

Jedno proste pytanie może zadecydować o przyszłości twojej firmy. Czy znasz na nie odpowiedź? Dyrektorzy generalni firm regularnie ogłaszają ambitne cele zakładające wzrost, a potem nie udaje im się ich osiągnąć. Powód? Zbyt wiele firm uzależnia się od złych zysków. Tacy „korporacyjni pakerzy” zachłannie zgarniają krótkoterminowe zyski, ale na końcu zostają z wypalonymi pracownikami i wyobcowanymi klientami. Same spowalniają swój rozwój, tworząc legiony destruktorów – klientów, którzy psują firmie reputację i przy pierwszej sposobności przechodzą do konkurencji. Ekspert w zakresie lojalności Fred Reichheld pokazuje nam, jak odwrócić to równanie, jak z klientów uczynić orędowników, dzięki którym pojawią się prawdziwe zyski i towarzyszący im trwały wzrost. Kluczem jest proste pytanie – Czy polecisz nas swojemu przyjacielowi? Pozwala ono odróżnić orędowników od destruktorów i dostarcza jasnej miary osiągnięć organizacji w zakresie jej wizerunku w oczach klientów. Ta dość prosta pojęciowo miara – Wskaźnik Orędownictwa Netto (Net Promotor Score – NPS) – wyjaśnia związek między jakością relacji firmy z klientami i jej szansami na wzrost i umożliwia radykalną zmianę w zarządzaniu tymi relacjami. Autor książki Decydujące pytanie prowadzi nas w niej przez różne zagadnienia: - Jak odróżnić dobre zyski od złych - Jak zmierzyć NPS i odnieść ten wynik do najwyższych światowych standardów - Jak skwantyfikować wartość ekonomiczną opinii wyrażanych przez klientów - Jak przenieść na wszystkich pracowników odpowiedzialność za właściwe traktowanie klientów - Jak zidentyfikować kluczowych klientów i ustanowić priorytety w inwestycjach strategicznych - Jak sprawić, by klienci byli nie tylko „po prostu zadowoleni”, ale również lojalni - Jak stworzyć rzesze entuzjastycznych klientów-orędowników, stymulujących innowacje i wzrost Praktyczna i porywająca książka Decydujące pytanie pomoże ci rozwiązać dylematy związane ze wzrostem twojej organizacji. Fred Reichheld, Emerytowany Dyrektor i Stypendysta w Bain & Company jest autorem bestsellerów The Loyalty Effect (1996) i Loyalty Rules (2001); obie książki zostały wydane przez HBS Press. Nareszcie mamy książkę pokazującą związek między właściwie kształtowanymi relacjami i wzrostem, któremu towarzyszą zyski. Rzucając jasne światło na odróżnienie dobrych zysków od złych, książka Freda Reichhleda Decydujące pytanie odmieni sposób, w jaki mierzymy nasz sukces. - Stephen R. Covey, autor książki The 7 habits of highly Effective People and the 8th habit: from Effectiveness to Greatness Fred Reichheld jak nikt inny może pomóc organizacjom w zrozumieniu znaczenia lojalności klientów dla osiągania pożądanych rezultatów. Wszystkie firmy powinny zadawać swoim klientom pytanie, które Fred nazywa ‘decydującym’. - Ken Chenault, Prezes i Dyrektor Generalny American Express Fred Reichheld jest ojcem chrzestnym lojalności klientów. Jego nowa książka Decydujące pytanie jest nowatorskim zbiorem innowacyjnych i praktycznych pomysłów. Gorąco ją polecam. - John Donahoe, Prezes eBay Marketplace Książka Decydujące pytanie daje nam wspaniałe narzędzie do wylansowania zachowań opartych na złotej regule i osiągnięcia zysków, które mogą być powodem do dumy dla naszej firmy. Chylę czoło przed śmiałą argumentacją Reichhelda, przed jasnością jego tekstów i pomysłami, które każdy menedżer może natychmiast wykorzystać i sprawdzić, jak działają w praktyce. - Lynn S. Paine, Profesor Zarządzania w Harvard Business School (John G. McLean Professor of Business Administration), autorka książki Value Shift: Why Companies Must merge Social and Financial Imperatives to Achieve Superior Performance Decydujące pytanie odkrywa przed nami niezwykle prosty, ale nieprawdopodobnie cenny przepis na wzrost, któremu towarzyszą zyski. Każde przedsiębiorstwo powinno zmierzyć się tą miarą i wykorzystać mądrość tej książki, by przejść ten test z pozytywnym wynikiem. - Johne J. Brennan,

Klienci, którzy kupili Decydujące pytanie. Jak osiągnąć dobre … wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.57 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
34.98 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
26.90 zł
19.07 zł
Dodaj do koszyka
Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
19.97 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Decydujące pytanie. Jak osiągnąć dobre zyski i prawdziwy wzrost - Fred Reichheld
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10