X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

16.59 zł

Rabat: 4.41 zł
Cena katalogowa: 21.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Deontologia mediów

Wydawca: Instytut Wydawniczy PAX
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 270
Format: B6
ISBN: 9788321117713

Opis:

Deontologia mediów


Najnowsza pozycja w serii Z busolą poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów.
Czy mediom potrzebny jest kodeks etyczny?
Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć?
Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach?
Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice?Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude`a-Jeana Bertranda, profesora Universite de Paris II, ukazuje rózne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania przez media ich funkcji społecznej. Autor pisze o  wartościach, na których opierają się obecne i dawniejsze kodeksy etyczne mediów, cytuje niektóre zapisy, wskazuje braki. Wymienia także stosowane w różnych krajach środki, skłaniające media do większej odpowiedzialności.



Spis treści:

WPROWADZENIE

CZĘŚĆ PIERWSZA - WIADOMOŚCI WSTĘPNE
Rozdział I. Podstawowe rozróżnienia I. Modele funkcjonowania prasy II. Funkcje mediów III. Rodzaje mediów IV. Informacja i rozrywka V. Protagoniści VI. Wolny rynek, prawo i deontologia VII. Moralność, deontologia i kontrola jakości Rozdział II. Zasady i wartości I. Natura i działalność mediów II. Wartości ogólnoludzkie III. Wolność wypowiedzi IV. Prawo do komunikowania się V. Wartości dotyczące dziedziny mediów CZĘŚĆ DRUGA: DEONTOLOGIA Rozdział I. Kodeksy: ich rodzaje i treść I. Rodzaje zapisów 1. Podział według charakteru zasad 2. Zasady określające obowiązki dziennikarza wynikające z funkcji mediów 3. Zasady o różnym zakresie 4. Zasady dotyczące różnych kategorii zawodowych 5. Zasady wynikające z dziennikarskiej odpowiedzialności wobec różnych osób 6. Zasady odnoszące się do różnych etapów pracy II. Kodeksy mediów o charakterze rozrywkowym III. Interpretacja i przestrzeganie kodeksów Rozdział II. Czego brakuje w kodeksach I. Selekcja informacji II. Przetwarzanie informacji oraz ich prezentacja III. Dobro społeczeństwa IV. Sektor rozrywki V. Problemy związane z reklamą Rozdział III. Przykłady kodeksów CZĘŚĆ TRZECIA: PRAKTYKA Rozdział I. M*A*S - czyli jak sprawić, by media przestrzegały przyjętych zasad I. Główni zainteresowani II. Środki działania 1. Dokumenty drukowane, radiowo-telewizyjne oraz on-line 2. Jednostki, grupy i instytucje 3. Długofalowe działania rozwojowe III. Inna klasyfikacja M*A*S 1. Środki działania w ramach działalności mediów i poza nią oraz wymagające współpracy 2. Dwa szczególne środki działania zaliczane do M*A*S Rozdział II. Krytyka i przeszkody I. Krytyka II. Przeszkody 1. Nieuzasadnione zarzuty 2. Prawdziwe przeszkody Zakończenie Co pozostaje do zrobienia? Bibliografia

Klienci, którzy kupili Deontologia mediów wybrali również:

Lewis Clive Staples - Listy starego diabła do młodego
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lewis Clive Staples
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2016
Stron: 152
25.00 zł
16.12 zł
Dodaj do koszyka
Suworow Wiktor - GRU Radziecki wywiad wojskowy
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Suworow Wiktor
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2015
Stron: 216
34.00 zł
24.38 zł
Dodaj do koszyka
Goleman Daniel - Inteligencja społeczna
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Goleman Daniel
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Stron: 480
44.90 zł
32.15 zł
Dodaj do koszyka
Eco Umberto - Jak napisać pracę dyplomową Poradnik dla humanistów
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Eco Umberto
Wydawca: wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Rok wydania: 2016
Stron: 276
34.00 zł
28.90 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Deontologia mediów - Bertrand Claude- Jean
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Publicystyka. Esej, Szkice » Publicystyka, esej zagraniczny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10