X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Skorupka Jerzy - Kodeks postępowania karnego. Komentarz
-10%
+ do schowka
349.00 zł
314.10 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 34.90 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Skorupka Jerzy
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2248
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

107.10 zł

Rabat: 18.90 zł
Cena katalogowa: 126.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010

Wydawca: Agencja Wasilewski
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 468
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788392403920

Opis:

Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010

Pierwsze na polskim rynku kompendium przedstawiające i podsumowujące, na 468 stronach, dokonania branży reklamowej w minionym okresie III Rzeczypospolitej, zilustrowane zdjęciami kilkuset reklam – nagrodzonych, popularnych, kontrowersyjnych.

Fundament tomu tworzy szczegółowa kronika ponad pięciuset faktów i wydarzeń. Zestawione obok siebie, rok po roku, obrazują kolejne etapy rozwoju branży, środowiska jej twórców oraz udział reklamy w transformacji. Rozdział zatytułowany Tak to pamiętamy... – dwie dekady reklamy we wspomnieniach jej twórców, to zbiór kilkudziesięciu wspomnień, przemyśleń, podsumowań i ocen spisanych osobiście przez wpływowych i uznanych liderów branży, w większości jej pionierów. Ich osobiste refleksje nie tylko odtwarzają atmosferę niedawno minionych lat, ale też niejednokrotnie uzupełniają opisywane w kronice wydarzenia o prywatny komentarz ich uczestników. Trzecią częścią książki są – ujęte w formie tabel i wykresów – przekrojowe zestawienia danych liczbowych, w tym m.in. nakłady ponoszone przez reklamodawców, obrazujące wartość i dynamikę zmian na rynku reklamy w Polsce.

„Niniejszy tom, pomyślany jako fotografia dwóch dekad branży, to z jednej strony nostalgiczna wycieczka w czas miniony, choć całkiem nieodległy, z drugiej pouczająca podróż adresowana nie tylko do osób zainteresowanych reklama. Historia bowiem jest procesem ciągłym – aktualność zawsze zawiera w sobie przeszłość” – twierdzi autor tomu „Dwie dekady polskiej reklamy 1990–2010”, Piotr Wasilewski, twórca pierwszego w III RP festiwalu reklamy (Crackfilm).

Klienci, którzy kupili Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2… wybrali również:

Gil Grzegorz - Upadanie państwa w stosunkach międzynarodowych po zimnej wojnie
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gil Grzegorz
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 334
39.90 zł
30.12 zł
Dodaj do koszyka
red.Kupiecki Robert - Obrona przeciwrakietowa w polskiej perspektywie
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Kupiecki Robert
Wydawca: Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
Rok wydania: 2015
Stron: 496
39.00 zł
32.02 zł
Dodaj do koszyka
Madajczyk Piotr - Między fundamentalizmem a asymilacją. Muzułmanie w Niemczech
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Madajczyk Piotr
Wydawca: Instytut Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk
Rok wydania: 2015
Stron: 270
30.00 zł
24.60 zł
Dodaj do koszyka
Lech Maria - Jak przygotować firmę do badania sprawozdania finansowego i ksiąg rachunkowych – poradnik dla księgowego (z suplementem elektronicznym)
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lech Maria
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2014
Stron: 166
157.50 zł
112.45 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010 - Wasilewski Piotr
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10