X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

35.25 zł

Rabat: 11.75 zł
Cena katalogowa: 47.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Działalność reklamowa. Wybrane aspekty publicznoprawne

Wydawca: Oficyna Wydawnicza BRANTA
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Bydgoszcz-Kraków
Stron: 224
Format: A5
ISBN: 9788361668404

Opis:

Działalność reklamowa. Wybrane aspekty publicznoprawne

Opracowanie powstało jako wynik badań zrealizowanych przez pracowników Katedry Prawa Publicznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na początku Autorzy omawiają: pojęcie, definicje i podziały reklamy; obszary prawne, w jakich reklama funkcjonuje oraz analizują działalność reklamową i jej ograniczenia w świetle przepisów konstytucyjnych. Kolejne rozdziały traktują o problemie reglamentacji działalności reklamowej realizowanej przez organy administracji publicznej w zakresie produktów leczniczych, działalności aptek, narkotyków i żywności; reklamie i promocji napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych w prawie polskim i konwencjach międzynarodowych; a także o reklamie jako narzędziu realizacji zadań publicznych np.: w zakresie zdrowia, lokalnej przedsiębiorczości, ochrony środowiska, czy promocji jednostek samorządu terytorialnego. Końcowe rozważania poświęcone są ograniczeniu dopuszczalności reklamy tzw. wolnych zawodów oraz opodatkowaniu reklamy.

Podręcznik przeznaczony jest głównie dla studentów kierunków prawniczych i ekonomicznych.

Klienci, którzy kupili Działalność reklamowa. Wybrane aspekty … wybrali również:

Agnieszka Kaszok (oprac.) - Kodeks postępowania cywilnego 02/2016 BR
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Kaszok (oprac.)
Wydawca: Od.Nowa
Rok wydania: 2016
Stron: 544
12.90 zł
9.48 zł
Dodaj do koszyka
Filip Grażyna - Mistrzowie gry na argumenty. Kałużyński, Treugutt, Bieńkowski
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Filip Grażyna
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Rok wydania: 2013
Stron: 280
23.00 zł
19.55 zł
Dodaj do koszyka
Sękowska-Kozłowska Katarzyna - Komitet ONZ ds. Likwidacji Dyskryminacji Kobiet - ustrój, kompetencje, funkcjonowanie
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sękowska-Kozłowska Katarzyna
Wydawca: TNOiK
Rok wydania: 2011
Stron: 380
46.00 zł
36.98 zł
Dodaj do koszyka
Piszewski Jacek - Ekonomika integracji europejskiej
+ do schowka
KSIĄŻKA
Piszewski Jacek
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wydania: 2011
Stron: 146
29.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Działalność reklamowa. Wybrane aspekty publicznoprawne - red. Koczanowski Janusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Prawo cywilne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10