X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gambarelli Gianfranco - Wspinaczka po profesurę. Przewodnik po karierze akademickiej - od upadków na kolana i ciosów w plecy do zaszczytów.
-22%
+ do schowka
35.00 zł
27.30 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.70 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gambarelli Gianfranco
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 140
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

25.12 zł

Rabat: 6.28 zł
Cena katalogowa: 31.40 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji

red: Bogunia-Borowska Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 268
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323321880

Opis:

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie te zjawiska są opisane w kontekście toczących się aktualnie procesów kulturowych charakterystycznych dla społeczeństwa konsumpcyjnego i zmediatyzowanego, takich jak: infantylizacja kulturowa, adolescencja dzieci, komercjalizacja dzieciństwa. Wpływają one na sposób socjalizowania dzieci, ofertę medialną, sposoby kreowania nie tylko obrazu dziecka i dzieciństwa, lecz także macierzyństwa czy rodziny. Oferta dzisiejszej kultury konsumpcyjno-medialnej stwarza wiele korzyści, ale rodzi też pewne zagrożenia, takie jak choćby anoreksja czy niebezpieczeństwa wynikające z dostępu do źródeł internetowych. Zarówno jednym, jak i drugim zjawiskom wnikliwie przyglądają się autorzy książki. W dzisiejszych czasach decyzja o posiadaniu dziecka poprzedzona jest refleksją dotyczącą nie tylko sposobu wychowania, lecz także zapewnienia mu określonych dóbr materialnych. Wynika to stąd, że obecnie dziecko jest ważnym obiektem działań marketingowo-komercyjnych. Taka sytuacja powoduje, że zarówno przed rodzicami jak i dziećmi stawiane są nowe wyzwania, które wymagają opracowania przemyślanych, często zaplanowanych na wiele lat strategii działania. Tym zjawiskom i procesom poświęcona jest książka.

Klienci, którzy kupili Dziecko w świecie mediów i konsumpcji … wybrali również:

Nowak Stefan - Metodologia badań społecznych
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Stefan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 496
64.00 zł
45.11 zł
Dodaj do koszyka
Davies Norman - Boże igrzysko Historia Polski
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Davies Norman
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2010
Stron: 1232
119.90 zł
79.72 zł
Dodaj do koszyka
Schopenhauer Artur - Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Schopenhauer Artur
Wydawca: ALMA-PRESS
Rok wydania: 2012
Stron: 128
12.99 zł
9.48 zł
Dodaj do koszyka
Davies Norman - Europa. Rozprawa historyka z historią
-34%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Davies Norman
Wydawca: ZNAK
Rok wydania: 2010
Stron: 1405
119.90 zł
79.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Dziecko w świecie mediów i konsumpcji -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Wydawnictwa naukowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10