X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

15.23 zł

Rabat: 15.23 zł
Cena katalogowa: 30.45 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Dzień kobiet w mediach. Międzynarodowe studium porównawcze

Wydawca: Wydawnictwo Wschód-Zachód
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Łódź
Stron: 218
Format: A5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788361422082

Opis:

Problematyka książki Dzień Kobiet w mediach. Międzynarodowe studium porównawcze odnosi się do badań mediów (telewizji i prasy). Celem poznawczym były strategie prezentacji obchodów 8 marca przez stacje telewizyjne w wieczornych serwisach informacyjnych w okresie rejestracji obejmującym tydzień 4 - 9 marca 2005 roku oraz strategie, do których odwołała się prasa relacjonując wydarzenia związane z Międzynarodowym Dniem Kobiet.
Spis treści: 

Lucyna Kopciewicz, Wstęp 
Lucyna Kopciewicz, Międzynarodowy Dzień Kobiet – pytanie o status święta 
Lucyna Kopciewicz, Teoretyczne podstawy i konteksty badań mediatyzacji 8 marca 
Lucyna Kopciewicz, Metodologiczne podstawy badań 

Raporty krajowe 

Sheila Perry, Pamela M. Moores, Międzynarodowy Dzień Kobiet - ostrożność w Wielkiej Brytanii 
Danièle Trock, Holandia – więcej obojętności, mniej tradycji. Refleksje na temat kilku migawek z 8 marca 
Dominique Desmarchelier, 8 marca w szwajcarskiej prasie francuskojęzycznej – o nierówności ze szczyptą ironii 
Simone Bonnafous, Marlène Coulomb-Gully, Międzynarodowy Dzień Kobiet we Francji – sztampa i islamska chusta 
Nadine Celotti, Pascale Janot, Włoski otto marzo i mimoza - zrytualizowane święto w służbie polityki i konsumpcji 
Lydia Fernandez, Montserrat Ribas, Hiszpania – nowa władza kobiet 
Camelia Beciu, Valentina Marinescu, Rumuński 8 marca – marka i reklama 
Lucyna Kopciewicz, Czerwony tulipan czy goździk? Polaryzacja ideologiczna 8 marca w Polsce 
Josette Brun, Barbara M. Freeman, Po … 8 marca w Kanadzie angielskojęzycznej i w Quebeku – święto kontrastów 
Carolyn M. Byerly, Danna L. Walker, Międzynarodowy Dzień Kobiet niewidoczny w amerykańskich mediach 

Lucyna Kopciewicz, Podsumowanie 

Bibliografia 
Indeks nazwisk 
Summary 
O Autorkach i Autorze 


Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Dzień kobiet w mediach. Międzynarodowe studium porównawcze - red. Kopciewicz Lucyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Tania książka » Tania książka - 50%
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10