X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Królikowski Hubert - Obrona Ojczyzny. Komentarz
-23%
+ do schowka
399.00 zł
309.19 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 89.81 zł
Cena katalogowa: 399.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Królikowski Hubert
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2023
Miejsce wydania: 1
Stron: 1376
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

44.02 zł

Rabat: 15.88 zł
Cena katalogowa: 59.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

red: Mazurek Grzegorz
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2022
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 488
Format: 230x230
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 9788381753944

Opis:

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR. W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing. Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki. Książka składa się z trzech bloków tematycznych: – strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, – pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, – narzędzi i technik komunikacji marketingowej online. Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. *** „E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy” – Michał Sadowski, założyciel Brand24

Klienci, którzy kupili E-Marketing. Planowanie, narzędzia, … wybrali również:

Andrologia. Zdrowie mężczyzny od fizjologii do patologii
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2022
Stron: 1312
319.00 zł
253.57 zł
Dodaj do koszyka
Bieszk-Stolorz Beata - Matematyka finansowa z arkuszem kalkulacyjnym
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bieszk-Stolorz Beata
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2021
Stron: 144
60.00 zł
44.16 zł
Dodaj do koszyka
Seminaria z cytofizjologii dla studentów medycyny, weterynarii i biologii
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Edra Urban & Partner
Rok wydania: 2022
Stron: 368
99.00 zł
82.66 zł
Dodaj do koszyka
Grabowski Artur - Ekonomia sportu. Zagadnienia metodologiczne i wybrane doświadczenia
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Grabowski Artur
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Stron: 196
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10


Księgarnia Iuris Prudentia Katarzyna Glimasińska jest beneficjentem programu własnego Instytutu Książki "Certyfikat dla małej księgarni"