X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gawroński Maciej - RODO Przewodnik ze wzorami
-25%
+ do schowka
119.00 zł
89.25 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.75 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gawroński Maciej
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1
Stron: 456
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Młynarski

Rozmowy
Wojciech Młynarski
                Warszawa 2018


Astrofizyka dla zabieganych

Astrofizyka dla zabieganych
Neil de Grasse Tyson
Kraków 2017


Kurtyka. Sztuka wolności

Kurtyka. Sztuka wolności
Bernadette McDonald
 
Warszawa 2018


Kontrrewolucja

Kontrrewolucja. Liberalna Europa w odwrocie
Jan Zielonka
 
Warszawa 2018


Jan Kaczkowski. Życie pod prąd

Jan Kaczkowski. Życie pod prąd. Biografia
Przemysław Wilczyński
 
Kraków 2018


Niepodległa

Niepodległa! 
Andrzej Nowak
 
Kraków 2018


Holoubek. Rozmowy

Holoubek. Rozmowy
Małgorzata Terlecka-Reksnis
Warszawa 2018

Błękitna kropka

Błękitna kropka
Carl Sagan
Poznań 2018

Pokaz

31.29 zł

Rabat: 10.71 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 382
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788377849194

Opis:

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

Klienci, którzy kupili E-marketing terytorialny. Teoria i … wybrali również:

Lewandowski Witold M., Klugmann-Radziemska Ewa - Proekologiczne odnawialne źródła energii Kompendium
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lewandowski Witold M., Klugmann-Radziemska Ewa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2018
Stron: 488
89.00 zł
62.74 zł
Dodaj do koszyka
Gołembska Elżbieta, Bentyn Zbigniew, Gołembski Marcin - Logistyka usług
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gołembska Elżbieta, Bentyn Zbigniew, Gołembski Marcin
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 174
49.00 zł
34.54 zł
Dodaj do koszyka
red.Stefański Marian - Prawno-ekonomiczne szanse i bariery rozwoju przedsiębiorczości w Polsce i Europie
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Stefański Marian
Wydawca: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Rok wydania: 2017
Stron: 238
29.00 zł
Dodaj do koszyka
Gryszpanowicz Konrad, Robak Sylwester, Machowski Jan - Analizy sieciowe w planowaniu rozwoju systemu elektroenergetycznego
-10%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gryszpanowicz Konrad, Robak Sylwester, Machowski Jan
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2016
Stron: 202
39.60 zł
35.64 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10