X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Aleksander Kaźmierski - Meritum. Podatki 2020
-23%
+ do schowka
259.00 zł
200.70 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 58.30 zł
Cena katalogowa: 259.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Aleksander Kaźmierski
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1
Stron: 2592
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

31.71 zł

Rabat: 10.29 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 382
Format: B5
Oprawa: miękka
ISBN: 9788377849194

Opis:

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

Klienci, którzy kupili E-marketing terytorialny. Teoria i … wybrali również:

Nowotniak Justyna - Etnografia wizualna w badaniach i praktyce pedagogicznej
-44%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowotniak Justyna
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2017
Stron: 280
50.00 zł
28.20 zł
Dodaj do koszyka
Bałchanowski Jacek - Przestrzenne mechanizmy równoległe. Analiza i synteza
-8%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bałchanowski Jacek
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Rok wydania: 2016
Stron: 300
44.00 zł
40.48 zł
Dodaj do koszyka
red.Stefański Marian - Prawno-ekonomiczne szanse i bariery rozwoju przedsiębiorczości w Polsce i Europie
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Stefański Marian
Wydawca: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Rok wydania: 2017
Stron: 238
29.00 zł
Dodaj do koszyka
Gryszpanowicz Konrad, Robak Sylwester, Machowski Jan - Analizy sieciowe w planowaniu rozwoju systemu elektroenergetycznego
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gryszpanowicz Konrad, Robak Sylwester, Machowski Jan
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Rok wydania: 2016
Stron: 202
39.60 zł
37.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10