X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Zajdel-Całkowska Justyna - MERITUM Prawo medyczne w ochronie zdrowia
-23%
+ do schowka
199.00 zł
154.21 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 44.79 zł
Cena katalogowa: 199.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
red.Zajdel-Całkowska Justyna
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2021
Miejsce wydania: 1
Stron: 552
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

61.22 zł

Rabat: 17.78 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

red: Królewski Jarosław, Sala Paweł
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2021
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 550
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301215156

Opis:

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki? jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? dlaczego Content is The King? czym jest marketing 3.0? dokąd zmierzają socjal media? dlaczego less is more? jak dbać o klienta w sieci? jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Klienci, którzy kupili E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet … wybrali również:

Kinga Kuszak - COVID 19. Nowe wyzwanie.. 1 2020/2021
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kinga Kuszak
Wydawca: Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Rok wydania: 2021
Stron: 160
36.00 zł
29.56 zł
Dodaj do koszyka
Bolesław Prus - Katarynka / Z legend dawnego Egiptu
-38%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bolesław Prus
Wydawca: SIEDMIORÓG
Rok wydania: 2017
Stron: 28
10.21 zł
6.36 zł
Dodaj do koszyka
Dotson Chris - Bezpieczeństwo w chmurze. Przewodnik po projektowaniu i wdrażaniu zabezpieczeń
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dotson Chris
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Stron: 188
69.00 zł
53.47 zł
Dodaj do koszyka
Abramowski Michał, Wójcik Stanisław - BHP w oświacie
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Abramowski Michał, Wójcik Stanisław
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2020
Stron: 300
149.00 zł
127.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Promocja PWN - Ekonomia i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10