X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

32.24 zł

Rabat: 7.66 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka

Opracowanie zbiorowe
Wydawca: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
Wydanie: 1
Format: 158x235
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-233-4703-3

Opis:

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego. „Na rynku brakuje kompendium wiedzy, które w sposób przejrzysty, zrozumiały, a do tego rzetelny i wyczerpujący przekazywałoby studentom-przyszłym przedsiębiorcom wiedzę i podstawy kompetencyjne dotyczące szans, zagrożeń, wyzwań i zasad związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Internecie. Tym bardziej z zadowoleniem należy przyjąć pracę […], która znakomicie wpisuje się w lukę poznawczą dotyczącą przedsiębiorczości i prowadzenia działalności gospodarczej w erze cyfryzacji. […] Tekst ma wysoką wartość merytoryczną – obok warstwy teoretycznej zaprezentowano przykłady oraz podsumowania. Może on stanowić podstawę dalszych dociekań i formułowania zamierzeń biznesowych przez słuchaczy studiów drugiego stopnia i studiów podyplomowych. Wreszcie może być źródłem rekomendacji dla praktyków gospodarczych w zakresie wyborów strategicznych co do e-przedsiębiorczości”. Z recenzji prof. dra hab. Wojciecha Dyducha

Klienci, którzy kupili E-przedsiębiorczość Zasady i prakty… wybrali również:

Drygas Mirosław, Nurzyńska Iwona, Bańkowska Katarzyna - Charakterystyka i uwarunkowania rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce. Szanse i bariery
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Drygas Mirosław, Nurzyńska Iwona, Bańkowska Katarzyna
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2019
Stron: 192
29.40 zł
22.05 zł
Dodaj do koszyka
Tatarkiewicz Emanuela - Dwór polski.. Literackie obrazy w prozie XIX i XX wieku
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tatarkiewicz Emanuela
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Stron: 368
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
Marczyński Jacek - Gawędy o operze
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marczyński Jacek
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2019
Stron: 364
49.00 zł
37.97 zł
Dodaj do koszyka
Winiarska Kazimiera - Audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie. Wydanie zaktualizowane
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Winiarska Kazimiera
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2019
Stron: 356
77.00 zł
58.13 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka - Opracowanie zbiorowe
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10