X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

388.56 zł

Rabat: 20.45 zł
Cena katalogowa: 409.01 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Economics for Managers

James McGuigan,Frederick Harris,R. Moyer
Wydawca: Thomson Learning
Rok wydania: 2010
Wydanie: 12
Stron: 768
ISBN: 9780538470384

Opis:

Packed with managerially oriented applications, "Economics for Managers, 12e, International Edition" illustrates how managers apply theories and techniques to solve real-world problems while teaching future business leaders how to think analytically and make better decisions. Extremely user friendly, the text caters to a variety of learning styles as it presents key analytical concepts in several ways, including tabular analysis, graphical analysis, and algebraic analysis. Students learn in a format with which they are comfortable, making difficult material more accessible and easier to understand. The new 12th edition is concise, current, and cutting edge with an exciting and extremely relevant new focus on green businesses and business developments in the examples and applications. The seasoned author team balances traditional neoclassical micro theory with extensive coverage of the latest analytical tools in managerial economics, such as game-theoretic tactics, information economics, and organizational architecture. PART I INTRODUCTION. 1 Introduction and Goals of the Firm. 2 Fundamental Economic Concepts. 2A Differential Calculus Techniques in Management. PART II DEMAND AND FORECASTING. 3 Demand Analysis. 4 Estimating Demand. 4A Problems in Applying the Linear Regression Model. 5 Business and Economic Forecasting. 6 Managing in the Global Economy. PART III PRODUCTION AND COST. 7 Production Economics. 7A Maximization of Production Output Subject to a Cost Constraint. 8 Cost Analysis. 8A Long-Run Costs with a Cobb-Douglas Production Function. 9 Applications of Cost Theory. PART IV PRICING AND OUTPUT DECISIONS: STRATEGY AND TACTICS. 10 Prices, Output,& Strategy: Pure and Monopolistic Competition. 11 Price and Output Determination: Monopoly and Dominant Firms. 12 Price and Output Determination: Oligopoly. 13 Game-Theoretic Rivalry: Best-Practice Tactics. 13A Entry Deterrence and Accommodation Games. 14 Pricing Techniques and Analysis. 14A Revenue Management. PART V ORGANIZATIONAL ARCHITECTURE AND REGULATION OF BUSINESS. 15 Contracting, Governance, and Organizational Form. 15A Auction Design and Information. 16 Government Regulation. 17 Long-Term Investment Analysis. Appendix A The Time Value of Money. Appendix B Tables. Check Answers to Selected End-of-Chapter Exercises. Index. Web Appendix A: Consumer Using Indifference Curve Analysis. Web Appendix B: International Parity Conditions. Web Appendix C: Production Decisions and Linear Programming. Web Appendix D:Capacity Planning and Pricing against a Low-Cost Competitor: A Case Study. Web Appendix E: Pricing of Joint Products and Transfer Pricing.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Economics for Managers - James McGuigan,Frederick Harris,R. Moyer
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10