X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

36.86 zł

Rabat: 1.14 zł
Cena katalogowa: 38.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Ekonomizacja szkolenia pracowników jako czynnik wartości przedsiębiorstwa

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 229
ISBN: 9788374176231

Opis:

Ekonomizacja szkolenia pracowników jako czynnik wartości przedsiębiorstwa

Proces szkolenia pracowników może być aktywem, które zwiększa wartość przedsiębiorstwa, pomnażając jego kapitał intelektualny Nie wystarcza jednak samo oferowanie pracownikom możliwości uczestniczenia w  szkoleniach, które sfinansuje przedsiębiorstwo. Celem książki jest wskazanie sposobów poprawienia efektów szkolenia pracowników w  przedsiębiorstwie. Wzrost ekonomiczności szkolenia można osiągnąć poprzez ograniczenie występujących dysfunkcji procesu szkoleniowego, a zwłaszcza poprzez zwiększenie transferu efektów szkolenia do środowiska pracy i usprawnienie ich pomiaru. W książce, opierając się na modelu wpływu szkolenia na wartość przedsiębiorstwa, przedstawiono trzy główne sposoby ekonomizacji szkolenia: formułowanie celów szkolenia pracowników z uwzględnieniem biznesowych potrzeb przedsiębiorstwa, zadbanie o  stworzenie jak najlepszych warunków do transferu szkolenia do środowiska pracy oraz właściwy pomiar efektów szkolenia. W odniesieniu do każdego z  wymienionych sposobów w pracy przedstawiono wiele kwestii szczegółowych i sformułowano liczne zalecenia.

Autorka jest kierownikiem Katedry Edukacji i Rozwoju Kadr Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Zajmuje się problemalyką szkolenia pracowników jako badacz, ale posiada też własne doświadczenia trenerskie. Jest autorką podręcznika Projektowanie i realizacja szkoleń.

Klienci, którzy kupili Ekonomizacja szkolenia pracowników jako … wybrali również:

Metody badania wizerunku w mediach
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2017
Stron: 300
45.00 zł
35.10 zł
Dodaj do koszyka
Jolanta Lux - Reklama 50% pojęć gratis. Leksykon
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jolanta Lux
Wydawca: Adam
Rok wydania: 2011
Stron: 324
25.30 zł
21.50 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2006
Stron: 434
54.00 zł
45.90 zł
Dodaj do koszyka
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir - Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2015
Stron: 236
39.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Ekonomizacja szkolenia pracowników jako czynnik wartości przedsiębiorstwa - Andrzejczak Aldona
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10