X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Bezpieczeństwo danych i IT w kancelarii prawnej. radcowskiej/adwokackiej/notarialnej/komorniczej Czyli jak bezpiecznie przechowywać dane w kancelarii prawnej
-16%
+ do schowka
179.00 zł
149.48 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.52 zł
Cena katalogowa: 179.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 436
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

126.15 zł

Rabat: 4.85 zł
Cena katalogowa: 131.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

$elebrity

George Lois
Wydawca: Phaidon Press Ltd
Rok wydania: 2003
Stron: 272
ISBN: 9780714842844

Opis:

Legendary American adman and image-maker, George Lois was a leader of the 1960s Creative Revolution and the mastermind behind an astonishing array of witty and audacious advertising and branding campaigns, political spots, public service announcements, and unforgettable magazine covers during his 50-year career. Among Lois` creations are the `I want my MTV` campaign that first featured Mick Jagger; the introduction of Xerox culture showing a chimpanzee deftly making photocopies, the concept and name for the ubiquitous frozen-food product Lean Cuisine, dozens of controversial covers for Esquire magazine (including Andy Warhol drowning in a can of Campbells` soup), and the legendary `Think Small` campaign for Volkswagen. Lois recounts all of these and more than 140 others in this historic and entertaining tome showcasing his most influential celebrity campaigns and covers, and featuring the super famous, from Jacqueline Onassis to Elvis. Illustrated with the original ads and images, $ellebrity presents the stories behind the ads, explaining how each ad was conceived and produced, and the unexpected pitfalls, scuffles, and friendships that ensued as Lois angled and tangled with the stars. $ellebrity embodies not only a mesmerizing personal album filled with exclusive insider information, but an incomparable defining document of the zeitgeist of an American era spanning over half a century - as seen through Lois` dynamic eye. At the pulsating intersection of 60s iconography and iconoclasm stood George Lois, genius adman, who went on to sock it to the nation`s eyeballs as Esquire`s cover designer. As he publishes his visual memoir, Lois says he has no heirs. He may be right. $ellebrity toots its horn as loud and proud as the photo of Muhammad Ali that shouts from the cover.` (Vanity Fair) `Packed full of amusing, insightful and always idiosyncratically opinionated anecdotes. Not to be missed.` (Creative Review) `Fascinating and lavishly illustrated ... for anyone interested in how celebrity becomes iconography, in how fame sells, or in the huge creative boom in advertising in the Sixties, this book is unmissable.` (OK!) `Inspirational ... Lois produced some of the most memorable covers in magazine history.` (Esquire) `Will make you look trendy.` (Tatler) `Irreverent in the extreme with no apparent order ... However, the lack of order does lend itself well to the content, which is stunningly original. The images generally have a real `stand-alone` quality which makes $ellebrity a real page-turner ... Master of the aesthetic sell, he does not need to try hard to convince us of his genius.` (baseline)

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt $elebrity - George Lois
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10