X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz - Immunologia
-30%
+ do schowka
119.00 zł
83.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 35.12 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 498
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

113.01 zł

Rabat: 4.59 zł
Cena katalogowa: 117.60 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Emotionomics Leveraging Emotions for Business Success

Dan Hill,D Hill
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2008
Stron: 368
ISBN: 9780749453992

Opis:

`I believe that `emotion` is where it`s at` - Tom Peters. For far too long, emotions have been ignored in favour of rationality and efficiency, but breakthroughs in brain science have revealed that people are primarily emotional decision-makers. But many companies have not yet accepted that fact, much less acted on it. "Emotionomics" will help you to understand emotions in terms of business opportunities - both in the marketplace and in the workplace. In today`s highly competitive marketplace where many products look alike, it is the emotional benefit that can make the difference. at the same time, companies with engaged, productive work forces will undoubtedly achieve competitive advantage. Dan Hill`s book draws on insights gathered through facial coding, the single best viable means of measuring and managing the emotional response of customers and employees, to help you to leverage emotions for business success in terms of branding, product design, advertising, sales, customer satisfaction, leadership and employee management. Emotions matter and "Emotionomics" will help you to step closer to customers and employees, but step ahead of your competitors. `the truth behind the cold face of business.` the bookseller `the second chapter in particular offers a crash course on facial coding and how you can successfully discern the seven core emotions...` esquire `dan hill offers a new perspective: that emotions can be crucial to business motivation.` accounting technician `hill`s book aims to educate the reader into understanding what people are thinking, how emotions win over our reason and logic and how to unlock the power of emotions in terms of your business - harnessing the power but not becoming victim to it.` managing growth "in emotionomics, hill connects readers to the feelings within them that were once nearly impossible to measure..." "the valuable lessons found in emotionomics not only take the ideas of emotional intelligence to the next level, but also measure and demonstrate how they can be used to improve business and the feelings people have about business." summary.com apr 2009

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Emotionomics Leveraging Emotions for Business Success - Dan Hill,D Hill
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10