X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Jerzy Pieróg - Prawo zamówień publicznych. Komentarz w.14
-16%
+ do schowka
299.00 zł
249.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 49.31 zł
Cena katalogowa: 299.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Jerzy Pieróg
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 900
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

31.53 zł

Rabat: 9.42 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Etykieta w biznesie

Wydawca: One Press
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 246
Format: A5
ISBN: 9788324622283

Opis:

Etykieta w biznesie
Kodeks dobrych manier
* Dobre maniery w pracy
* Kindersztuba na co dzień i od święta
* Firmowy dress code
* Elegancka wizytówka
* Główne reguły precedencji w biznesie
* Korespondencja tradycyjna, elektroniczna oraz rozmowy telefoniczne
* Właściwe zachowanie podczas przyjęć
Wszystko, co robisz, rób z klasą!
Zdarza się, iż nawet na wysokich stanowiskach zasiadają ludzie o manierach dalekich od ideału. Zachowanie Twojego szefa nie musi mieć wiele wspólnego z arystokratycznym savoir-vivre, a atmosfera w biurze prawdopodobnie nie przypomina tej z królewskiego dworu. Jednak nie zważając na to, co mówią i robią inni, Ty zachowaj klasę - zawsze dbaj o takt, dyplomację i dobre obyczaje.
Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" - mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna! Nawet jeśli od razu nie pomoże Ci w karierze, na pewno pozwoli pozytywnie zapisać się w pamięci współpracowników i kontrahentów. A przecież odpowiednia sieć kontaktów to Twoja polisa na biznesową przyszłość!
Spis treści:

Podziękowania 
Wstęp 

1. Powitania
* Jak się witamy? * Przedstawianie przez osoby trzecie * Tytułowanie * Często zadawane pytania * Kwestie do zastanowienia 2. Wizytówka * O wizytówce słów kilka * Jak posługujemy się wizytówką * Często popełniane gafy * Trochę dyplomacji i starych obyczajów * Bilet przesyłowy * Często zadawane pytania * Kwestie do zastanowienia 3. Precedencja * Główne zasady precedencji w biznesie * Pierwszeństwo podczas posiłków i spotkań roboczych * Pierwszeństwo podczas wydarzeń specjalnych * Pierwszeństwo podczas podróżowania * Często zadawane pytania * Kwestie do zastanowienia 4. Korespondencja tradycyjna * Przed napisaniem firmowego listu * Ważne elementy listu * Przykładowy list * Kwestie do zastanowienia 5. Ubiór * O higienie słów kilka * Dress code * Typy ubiorów * Wiązanie elementów garderoby * Często zadawane pytania * Kwestie do zastanowienia 6. Wydarzenia specjalne - oprawa protokolarna * Rodzaje przyjęć * Zapraszanie do restauracji * Zaproszenia * Konferencja prasowa - przygotowanie od strony protokolarnej * Przyjęcie w domu * Często zadawane pytania * Kwestie do zastanowienia 7. Spożywanie posiłków * Spożywanie posiłków na stojąco * Spożywanie posiłków na siedząco * Porcjowanie i nakładanie potraw na talerz * Kilka rad dotyczących spożywania wina * Słów kilka o toastach * Różnice kulturowe * Często zadawane pytania * Kwestie do zastanowienia 8. Netykieta * E-mail * WEB 2.0 * Kwestie do zastanowienia 9. Komunikacja telefoniczna * Telefon stacjonarny * Telefon komórkowy * Kwestie do zastanowienia Słownik Literatura będąca inspiracją i cennym zbiorem doświadczeń

Klienci, którzy kupili Etykieta w biznesie wybrali również:

Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia (dodruk 2017)
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.21 zł
Dodaj do koszyka
Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.57 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.33 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
26.90 zł
19.26 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Etykieta w biznesie - Jarczyński Adam
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10