X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Regulamin urzędowania sądów powszechnych
-16%
+ do schowka
189.00 zł
159.69 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 29.31 zł
Cena katalogowa: 189.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 812
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

13.79 zł

Rabat: 3.01 zł
Cena katalogowa: 16.80 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice

Nowakowski Piotr Tomasz
Wydawca: Maternus Media
Rok wydania: 2002
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Tychy
Stron: 112
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
ISBN: 8391242978

Opis:

W ostatnich dziesięcioleciach telewizja odegrała zasadniczą rolę w rewolucji, która dokonała się w dziedzinie środków przekazu. Dla wielu rodzin jest dziś podstawowym źródłem bieżących wiadomości, wiedzy i rozrywki, kształtuje opinie, postawy i system wartości. Zajmuje w naszym życiu nie tylko dużo miejsca, lecz przede wszystkim zajmuje miejsce ważne. Stawia przed nami coraz większe wyzwania. Dlatego konieczne jest, aby posiadać przynajmniej praktyczną wiedzę o wpływie, jaki wywiera na jednostki i społeczeństwo. Rozważenie wpływu telewizji, zwłaszcza negatywnego, może ustrzec nas samych i innych przed ryzykiem bezkrytycznego pochłaniania ciągu migotliwych obrazów, a w konsekwencji ? przed groźbą sterowania przez telewizję naszymi emocjami, myślami oraz czynami. Stąd autor pragnie zachęcić do postawienia sobie pytania o stosunek do telewizyjnej maszyny i pomóc w tworzeniu doń zdrowej relacji. Dzięki temu łatwiej nam będzie dokonać świadomego wyboru miejsca telewizji w naszym życiu.

Klienci, którzy kupili Fast food dla mózgu czyli telewizja … wybrali również:

Wileczek Anna, Możdżonek Iwona - Szkolna niekomunikacja. Bariery w dyskursie wczesnoszkolnym
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wileczek Anna, Możdżonek Iwona
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 140
44.00 zł
31.24 zł
Dodaj do koszyka
Jolanta Góral- Półrola - Jąkanie. Analiza procesu komunikacji słownej
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jolanta Góral- Półrola
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2016
Stron: 232
38.00 zł
25.50 zł
Dodaj do koszyka
Lipińska-Grobelny Agnieszka - Zjawisko wielopracy. Psychologiczne uwarunkowania i konsekwencje
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lipińska-Grobelny Agnieszka
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2014
Stron: 250
31.50 zł
26.77 zł
Dodaj do koszyka
Sawiński Piotr Julian - Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji. Poradnik dla nauczycieli i edukatorów. Część 2
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sawiński Piotr Julian
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 224
46.00 zł
34.73 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice - Nowakowski Piotr Tomasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10