X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz - Immunologia
-30%
+ do schowka
119.00 zł
83.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 35.12 zł
Cena katalogowa: 119.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gołąb Jakub, Jakóbisiak Marek, Lasek Witold, Stokłosa Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 498
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

13.79 zł

Rabat: 3.01 zł
Cena katalogowa: 16.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice

Nowakowski Piotr Tomasz
Wydawca: Maternus Media
Rok wydania: 2002
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Tychy
Stron: 112
Format: 13.0x20.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
ISBN: 8391242978

Opis:

W ostatnich dziesięcioleciach telewizja odegrała zasadniczą rolę w rewolucji, która dokonała się w dziedzinie środków przekazu. Dla wielu rodzin jest dziś podstawowym źródłem bieżących wiadomości, wiedzy i rozrywki, kształtuje opinie, postawy i system wartości. Zajmuje w naszym życiu nie tylko dużo miejsca, lecz przede wszystkim zajmuje miejsce ważne. Stawia przed nami coraz większe wyzwania. Dlatego konieczne jest, aby posiadać przynajmniej praktyczną wiedzę o wpływie, jaki wywiera na jednostki i społeczeństwo. Rozważenie wpływu telewizji, zwłaszcza negatywnego, może ustrzec nas samych i innych przed ryzykiem bezkrytycznego pochłaniania ciągu migotliwych obrazów, a w konsekwencji ? przed groźbą sterowania przez telewizję naszymi emocjami, myślami oraz czynami. Stąd autor pragnie zachęcić do postawienia sobie pytania o stosunek do telewizyjnej maszyny i pomóc w tworzeniu doń zdrowej relacji. Dzięki temu łatwiej nam będzie dokonać świadomego wyboru miejsca telewizji w naszym życiu.

Klienci, którzy kupili Fast food dla mózgu czyli telewizja … wybrali również:

Jolanta Góral- Półrola - Jąkanie. Analiza procesu komunikacji słownej
-33%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jolanta Góral- Półrola
Wydawca: Impuls
Rok wydania: 2016
Stron: 232
38.00 zł
25.61 zł
Dodaj do koszyka
Wileczek Anna, Możdżonek Iwona - Szkolna niekomunikacja. Bariery w dyskursie wczesnoszkolnym
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wileczek Anna, Możdżonek Iwona
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 140
44.00 zł
31.02 zł
Dodaj do koszyka
Wartościowanie w humanistyce. Normatywność, cynizm, ewaluowanie w pedagogice i edukacji
-24%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2015
Stron: 328
44.80 zł
33.91 zł
Dodaj do koszyka
Sawiński Piotr Julian - Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji. Poradnik dla nauczycieli i edukatorów. Część 2
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sawiński Piotr Julian
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 224
46.00 zł
34.73 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice - Nowakowski Piotr Tomasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10