X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Rafał A. Ziemkiewicz - Złowrogi cień Marszałka
-30%
+ do schowka
44.90 zł
31.34 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.56 zł
Cena katalogowa: 44.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Rafał A. Ziemkiewicz
Wydawca: Fabryka Słów
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 448
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

84.88 zł

Rabat: 4.37 zł
Cena katalogowa: 89.25 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

From Idea to Profit

Adam Jolly
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2005
Stron: 176
ISBN: 9780749442194

Opis:

the literature of innovation is full of calls to become more creative and inspiring: but it has less to say on the reality of turning theory into practice and ideas into profit. real breakthroughs depend on finding profitable applications for new ideas. the beneficiaries of countless innovations are often not the original inventors, but those who are better able to exploit potential. this book is designed to help innovators capture the full value of their creativity. it combines the experience of innovative companies with the expertise of academics and advisors, bringing together the best of current thinking and practice in innovation, strategy, marketing, design, intellectual property and finance. "delivers a large amount of interesting subject matter...contains many helpful tips and thought provoking ideas to help budding entrepreneurs consider how to turn an idea into profit effectively." institute of business advisors journal "there is not a duff article in the book - and you will find value in each if you are an innovator seeking your market." reading chronicle "twenty-five concise articles are organized into sections on innovative strategy, creative behaviour, and inventive marketing." reference and research book news

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt From Idea to Profit - Adam Jolly
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10