X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Andrzej  Nowak - Między nieładem a niewolą
-32%
+ do schowka
69.00 zł
46.85 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 22.15 zł
Cena katalogowa: 69.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Andrzej Nowak
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania: 1058
Stron: 384
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

45.72 zł

Rabat: 13.28 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna, Protasiuk Michał
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2020
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 206
Format: 14.2x20.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301213763

Opis:

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy? Ze wstępu autorów Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym. prof. dr hab. Małgorzata Bombol Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe. dr Michał Jan Lutostański

Klienci, którzy kupili Gamification. Jak wygrać zaangażowanie … wybrali również:

Trzcińska Diana, Kierzkowska Joanna Sylwia - Bezpieczeństwo ekologiczne w realizacji zadań publicznych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Trzcińska Diana, Kierzkowska Joanna Sylwia
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2020
Stron: 158
45.00 zł
33.97 zł
Dodaj do koszyka
Pichlak Magdalena - Innowacje ekologiczne, zdolności dynamiczne i efektywność organizacji
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pichlak Magdalena
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2020
Stron: 226
60.00 zł
44.22 zł
Dodaj do koszyka
Skuteczna rekrutacja 2.0
-19%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: INFOR
Rok wydania: 2020
Stron: 146
69.00 zł
55.89 zł
Dodaj do koszyka
Kumar V. - Zarządzanie wartością klienta
-23%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kumar V.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2010
Stron: 232
59.00 zł
45.72 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna, Protasiuk Michał
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10