X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gambarelli Gianfranco - Wspinaczka po profesurę. Przewodnik po karierze akademickiej - od upadków na kolana i ciosów w plecy do zaszczytów.
-22%
+ do schowka
35.00 zł
27.30 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.70 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gambarelli Gianfranco
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 140
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

71.48 zł

Rabat: 21.97 zł
Cena katalogowa: 93.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 304
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788376015699

Opis:

Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy


Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?

Peter Fisk, doświadczony strateg, w inspirującej książce Geniusz biznesu wskazuje główne czynniki wpływające na miejsce firm na rynku: przywództwo, otwartość na zmiany oraz innowacyjność. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
  •  
  • * Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
  • * Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
  • * Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
  • * Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
  • * Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
  • * Co charakteryzuje geniusza biznesu?

Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.


Spis treści: 
O autorze Podziękowania Inspiracja
CZĘŚĆ PIERWSZA. LEWA I PRAWA PÓŁKULA
Ścieżka 1. Szybki wzrost Rozwój i przyspieszanie wzrostu firmy Ścieżka 2. Bańki rynkowe Największe możliwości w szybkim i nietrwałym świecie Ścieżka 3. Przedsiębiorczy liderzy Od mnichów i czarowników do liderów i menedżerów CZĘŚĆ DRUGA. OD PRZYSZŁOŚCI KU PRZYSZŁOŚCI Ścieżka 4. Rynki rozwojowe Znajdowanie najlepszych rynków - dzisiaj i w przyszłości Ścieżka 5. Mądrzejsze strategie Kształtowanie przyszłości i nieuleganie wpływom Ścieżka 6. Innowacja w biznesie Patrzenie inaczej, robienie inaczej CZĘŚĆ TRZECIA. Z ZEWNĄTRZ I OD WEWNĄTRZ Ścieżka 7. Siła konsumenta Biznes na warunkach klient Ścieżka 8. Propozycje markowe Co sprawia, że klienci się angażują Ścieżka 9. Sieci rynkowe Siła sieci i społeczności konsumenckich CZĘŚĆ CZWARTA. RADYKALNE POMYSŁY, PRAKTYCZNE DZIAŁANIA
Ścieżka 10.
Energia dla pracowników Jak stworzyć najlepsze miejsce pracy Ścieżka 11. Inspiracja zmian Wprowadzanie i utrwalanie zmian Ścieżka 12. Osiąganie pożądanych wyników Jak osiągać wyniki - teraz i w przyszłości LABORATORIUM GENIUSZA Skan biznesu Więcej o geniuszu Indeks

Klienci, którzy kupili Geniusz biznesu. Kreatywne podejście … wybrali również:

Oczkoś Mirosław - Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia (dodruk 2017)
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Oczkoś Mirosław
Wydawca: Wydawnictwo RM
Rok wydania: 2015
Stron: 180
29.90 zł
20.69 zł
Dodaj do koszyka
Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.57 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
36.08 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
26.90 zł
19.64 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy - Fisk Peter
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10