X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Młynarski Wojciech - Od oddechu do oddechu. Najpiękniejsze wiersze i piosenki
-24%
+ do schowka
44.00 zł
33.44 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 10.56 zł
Cena katalogowa: 44.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Młynarski Wojciech
Wydawca: Prószyński Media
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 480
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

63.73 zł

Rabat: 29.72 zł
Cena katalogowa: 93.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 304
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788376015699

Opis:

Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy


Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?

Peter Fisk, doświadczony strateg, w inspirującej książce Geniusz biznesu wskazuje główne czynniki wpływające na miejsce firm na rynku: przywództwo, otwartość na zmiany oraz innowacyjność. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
  •  
  • * Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
  • * Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
  • * Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
  • * Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
  • * Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
  • * Co charakteryzuje geniusza biznesu?

Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.


Spis treści: 
O autorze Podziękowania Inspiracja
CZĘŚĆ PIERWSZA. LEWA I PRAWA PÓŁKULA
Ścieżka 1. Szybki wzrost Rozwój i przyspieszanie wzrostu firmy Ścieżka 2. Bańki rynkowe Największe możliwości w szybkim i nietrwałym świecie Ścieżka 3. Przedsiębiorczy liderzy Od mnichów i czarowników do liderów i menedżerów CZĘŚĆ DRUGA. OD PRZYSZŁOŚCI KU PRZYSZŁOŚCI Ścieżka 4. Rynki rozwojowe Znajdowanie najlepszych rynków - dzisiaj i w przyszłości Ścieżka 5. Mądrzejsze strategie Kształtowanie przyszłości i nieuleganie wpływom Ścieżka 6. Innowacja w biznesie Patrzenie inaczej, robienie inaczej CZĘŚĆ TRZECIA. Z ZEWNĄTRZ I OD WEWNĄTRZ Ścieżka 7. Siła konsumenta Biznes na warunkach klient Ścieżka 8. Propozycje markowe Co sprawia, że klienci się angażują Ścieżka 9. Sieci rynkowe Siła sieci i społeczności konsumenckich CZĘŚĆ CZWARTA. RADYKALNE POMYSŁY, PRAKTYCZNE DZIAŁANIA
Ścieżka 10.
Energia dla pracowników Jak stworzyć najlepsze miejsce pracy Ścieżka 11. Inspiracja zmian Wprowadzanie i utrwalanie zmian Ścieżka 12. Osiąganie pożądanych wyników Jak osiągać wyniki - teraz i w przyszłości LABORATORIUM GENIUSZA Skan biznesu Więcej o geniuszu Indeks

Klienci, którzy kupili Geniusz biznesu. Kreatywne podejście … wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.18 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy - Fisk Peter
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10