X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

24.10 zł

Rabat: 4.25 zł
Cena katalogowa: 28.35 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Główne modele dydaktyczne w Republice Federalnej Niemiec

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Szczecin
Stron: 199
Format: B5
ISBN: 9788372416025

Opis:

Celem książki jest przybliżenie polskiemu czytelnikowi głównych kierunków refleksji dydaktycznej w RFN, do których zalicza się dydaktykę jako teorię kształcenia, dydaktykę jako teorię uczenia się, dydaktykę cybernetyczną, dydaktykę jako krytyczną teorię komunikacji, dydaktykę jako teorię programu kształcenia. Publikacja stara się wypełnić dotkliwą lukę w wiedzy polskich pedagogów o najnowszej dydaktyce niemieckiej. Przybliżenia zagadnień dokonano poprzez opisy, wyjaśnienia oraz porównania. Jako kryteria analizy porównawczej wykorzystano następujące typy zmiennych: zmienne charakteryzujące nauczyciela, zmienne kontekstowe, zmienne procesualne, zmienne wynikowe, zmienne charakteryzujące ucznia. Prezentowana książka jest rozprawą naukową, ale może służyć jako skrypt akademicki. Niewątpliwie zachęca do refleksyjnego spojrzenia na kształt współczesnej edukacji.

Klienci, którzy kupili Główne modele dydaktyczne w Republice … wybrali również:

Psychologia rozwoju człowieka
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 544
129.00 zł
90.93 zł
Dodaj do koszyka
Estes Clarissa Pinkola - Biegnąca z wilkami
-35%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Estes Clarissa Pinkola
Wydawca: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 3
Stron: 684
49.00 zł
32.09 zł
Dodaj do koszyka
Zimbardo Philip, Coulombe Nikita - Gdzie ci mężczyźni?
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zimbardo Philip, Coulombe Nikita
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 384
49.00 zł
34.54 zł
Dodaj do koszyka
Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Główne modele dydaktyczne w Republice Federalnej Niemiec - Sander A.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Psychologia. Psychoterapia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10