X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Gambarelli Gianfranco - Wspinaczka po profesurę. Przewodnik po karierze akademickiej - od upadków na kolana i ciosów w plecy do zaszczytów.
-22%
+ do schowka
35.00 zł
27.30 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 7.70 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Gambarelli Gianfranco
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2018
Miejsce wydania: 1058
Stron: 140
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Córki Wawelu

Córki Wawelu
Anna Brzezińska
 
Kraków 2017


Himalaistki

Himalaistki
Mariusz Sepioło
Kraków 2017


Labirynt duchów

Labirynt duchów
Carlos Ruiz Zafon
 
Warszawa 2017


Smakoterapia

Smakoterapia
Iwona Zasuwa
 
Warszawa 2017


Wszechświat w twojej dłoni

Wszechświat w twojej dłoni
Christophe Galfard
 
Kraków 2017


Duchowe życie zwierząt

Duchowe życie zwierząt
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Lem. Życie nie z tej ziemi

Lem. Życie nie z tej ziemi
Wojciech Orliński
  2017

Gombrowicz, Ja, geniusz

Gombrowicz. Ja, geniusz
Klementyna Suchanow
2017

Pokaz

112.07 zł

Rabat: 5.53 zł
Cena katalogowa: 117.60 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Handbook of Field Marketing

Alison Williams,Roddy Mullin,A Williams
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2009
Stron: 272
ISBN: 9780749456269

Opis:

If you are involved in field marketing, this is the book for you. Whether you are working within a company and seeking to employ a field marketing agency, or whether you work for such an agency and want to ensure best practice, "The Handbook of Field Marketing" is the essential handbook for success. "The Handbook of Field Marketing" reveals the best techniques to ensure profitable brand maximization for your company`s products (or those of the client company), whether measured by brand visibility, product availability, positioning, performance against competitors or overall sales performance. Crammed with self study questions, case studies, and proven advice for success, the book offers a blueprint for best practice, enabling you to undertake robust, rigorous and meaningful brand research. "There was a notable gap in the market for a comprehensive handbook on field marketing. This book fills that gap admirably, step by guided step." -- Frank Wainwright, Editor, "Field Marketing""

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Handbook of Field Marketing - Alison Williams,Roddy Mullin,A Williams
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10