X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

VAT. Komentarz 2017
-16%
+ do schowka
349.00 zł
294.87 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 54.13 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1534
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

111.84 zł

Rabat: 5.76 zł
Cena katalogowa: 117.60 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Handbook of Field Marketing

Alison Williams,Roddy Mullin,A Williams
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2009
Stron: 272
ISBN: 9780749456269

Opis:

If you are involved in field marketing, this is the book for you. Whether you are working within a company and seeking to employ a field marketing agency, or whether you work for such an agency and want to ensure best practice, "The Handbook of Field Marketing" is the essential handbook for success. "The Handbook of Field Marketing" reveals the best techniques to ensure profitable brand maximization for your company`s products (or those of the client company), whether measured by brand visibility, product availability, positioning, performance against competitors or overall sales performance. Crammed with self study questions, case studies, and proven advice for success, the book offers a blueprint for best practice, enabling you to undertake robust, rigorous and meaningful brand research. "There was a notable gap in the market for a comprehensive handbook on field marketing. This book fills that gap admirably, step by guided step." -- Frank Wainwright, Editor, "Field Marketing""

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Handbook of Field Marketing - Alison Williams,Roddy Mullin,A Williams
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10