X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Skrzyński Dariusz - Nowe prawo oświatowe - zmiany organizacyjno-kadrowe. praktyczny poradnik - wzory dokumentów
-27%
+ do schowka
178.50 zł
131.18 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 47.32 zł
Cena katalogowa: 178.50 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Skrzyński Dariusz
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1058
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Tu byłem Tony Halik

Tu byłem. Tony Halik
Mirosław Wlekły
Warszawa 2017


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Magia olewania

Magia olewania
Sara Knight
 
Warszawa 2017


Milczenie

Milczenie
Endo Shusaku
 
Kraków 2017


Wagiel

Wagiel. Jeszcze wszystko będzie możliwe
Wojciech Waglewski
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

40.42 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 40.42 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Hollywood i marki. Product placement w kinie amerykańskim

Wydawca: Wydawnictwo Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej "Academica"
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 247
Format: A5
ISBN: 9788389281944

Opis:

Hollywood i marki. Product placement w kinie amerykańskim
* Jakiego drinka pijał James Bond?
* Czym zajadała smutki Magda M.?
* W jakim mieście żyje i pracuje Ojciec Mateusz?
Odpowiedzi na powyższe pytania to jedne z najbardziej oczywistych przykładów obecności product placement w filmie i kulturze masowej.

Juan Salvador Victoria Mas, profesor komunikacji audiowizualnej i reklamy na uniwersytecie w Maladze. a także wykładowca wielu szkół amerykańskich i europejskich w swojej niezwykle precyzyjnej i starannie udokumentowanej książce pisze na temat oddziaływania product placement, (lokowanie/plasowanie produktu) w  filmie. Omawia także szerokie spektrum kwestii związanych z tą interesującą, choć dla wielu kontrowersyjną techniką marketingową, Lektura tej pozycji może być szczególnie pożyteczna i inspirująca w  polskiej rzeczywistości, gdzie coraz głośniej dyskutowane są prawne i  etyczne uwarunkowania product placement w kinie i produkcji telewizyjnej. Książka niezbędna dla pracowników agencji reklamowych, ludzi kultury, marketingu i public relations oraz wszystkich związanych z  rynkiem mediów i komunikacji masowej.

Książkę Hollywood i  marki. Product placement w kinie amerykańskim czyta się z ciekawością i  przyjemnością. […] Jest rzetelna, odkrywcza i dobrze wyważona w sensie naukowym – a jednocześnie logicznie, sympatycznie i często dowcipnie prowadząca nas po meandrach zagadnień analizy tekstowej, marketingu, ekonomii i prawa.
prof. dr hab. Wiesław Godzic

Klienci, którzy kupili Hollywood i marki. Product placement … wybrali również:

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford - Wprowadzenie do algorytmów
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Ronald L, Stein Clifford
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 189
Stron: 1300
149.00 zł
105.79 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.00 zł
16.15 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-17%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
18.45 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
15.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Hollywood i marki. Product placement w kinie amerykańskim - Salvador Juan, Mas Victoria
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10